Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Grote Wijze
Grote Wijze

Go Plus krijgt een boost!

Ugh iedereen!

Totem heeft geweldig nieuws voor jou! Het Go Plus-tariefplan krijgt een boost. Je profiteert van 8 GB data vanaf 24/07.

Dit voordeel is voor jou, of je nu een zelfstandige, particuliere of nieuwe klant bent!

Heb je nog geen Go Plus, aarzel niet om dit tariefplan te activeren via jouw voorkeurskanaal (klantenzone, website, winkels, klantendienst). Als je al Go Plus hebt, geniet je automatisch van deze boost.

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

Labels (2)
20 ANTWOORDEN 20
Leidende sjamaan

@Joach  deze aanpassing is voor iedereen en dat blijft. Dit is geen eenmalig iets wat volgende maand stopt , Go plus heeft 8 GB aan data !! Voor zolang jij Orange klant bent of zolang Orange het niet verhoogd !!! 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Ervaren verkenner

Had het ook plots in de app gezien en vreesde voor een foutje, maar leuk om hier bevestiging te zien. Normaal gebruik ik die 4GB nooit op maar nu ik al 2 weken bezig ben met een roadtrip vliegt het er wel door... leuk te weten dat ik wat meer marge heb. TOP ORANGE! MERCI!!

Gewaardeerde sjamaan

@Karenh  goedemorgen,

fij die positieve antwoorden te lezen.

Heel veel surfplezier. 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U.

Aspirant verkenner

Beste,

Men moeder die het abo had van 20euro heeft nog steeds 4gb. (Als vroeger)

En mn vader die net overgeschakeld is van tempo naar hetzelfde 20euro abo heeft 8gb.

 

Wat moet of kan ze doen?

Leidende sjamaan

@Stevn  maar welk abonnement heeft ze dan ? 

Want bij de vroegere dieren abonnementen veranderd er niks dat is en blijft 4 GB aan data. Enkel bij de Go Intense formules veranderd er iets en dat is dus die 3 GB data meer . Eerst was dat dus 5GB nu 8GB . Je zegt dat ze 4GB heeft dus ik denk niet dat ze een Go Intense heeft. Anders zou ze al 5GB moeten hebben. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Aspirant verkenner

Ik zal het haar zeker vragen. Maar vorig jaar schakelde zij over en nam het 20euro abo.

Dit had toen en nog steeds 4gb. Ik denk dat dit toen GO noemde gewoon.

Ik vermoed niet dat ze een dier heeft wzt ze gebruikt bij het bellen nooit haar belwaarde op.

De betaald 20, belt smst onbeperkt en herft 4gb.

Gewoon raar dat nu, 1jaar later voor dezelfde prijs iemànd hij 8gb heeft.

Trouwens, toen er 3weken geleden sprake was om de vader ook over te laten schakelen stond er idd 5gb bij het 20euro abo.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Stevn  de Go abonnementen zijn pas een paar maanden dus die zijn net nieuw. Dus het is niet mogelijk dat ze al sinds vorig jaar een GO abonnement heeft. Je moeder heeft een Koala en daar zullen geen aanpassingen op gebeuren.

https://b2cproductionsite-be80wkthrgjjkmzuip0.netdna-ssl.com/sites/b2c/files/let_2001006_koala_nl.pd...

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leidende verkenner

Zijn moeder zou wel GO kunnen nemen als ze de 8 GB wil hebben. Ze verliest dan wel Coyote, Cloud en ze kan haar voicemail niet meer uitschakelen.

Ze krijgt er dan wel meer data voor terug, een uitgebreidere voicemail en Call forward / Second call.

0 pluimen
Ervaren verkenner

Hallo allemaal,
Ik ben eerder geïnteresseerd in Go Light van €10 per maand, omdat ik de laatste maanden eigenlijk meer thuis ben dan dat ik weg ben en thuis surf ik via de gsm dan via wifi. Ik had dit vorige week vrijdag aangevraagd, maar op heden nog geen activatie ontvangen van Orange, momenteel beschik ik nog over een Koala abonnement, dus mijn aanvraag is gebeurd, dan heeft het eigenlijk geen zin om het nog eens aan te vragen via de eshop van Orange? https://eshop.orange.be/nl/checkout/cart/
Vorige vrijdag kreeg ik na mijn aanvraag wel een sms van Orange, dat ik mijn toestel moest herstarten om mijn tarief correct te kunnen gebruiken, ik heb al meerdere malen herstart, maar nog steeds Koala.
Timm1983

0 pluimen
Leidende verkenner

Ik denk niet dat het veel zin heeft om je gsm nog vaak te herstarten nu.

Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn. Ik geef hier even de mogelijkheden die me het meest waarschijnlijk lijken.

Mogelijk is je nieuwe tariefplan nog niet afgebeeld op de self services van Orange. Dan zie je gewoon nog het oude tariefplan maar is het nieuwe al geactiveerd. Bij mij kostte die zichtbaarheid ook redelijk wat tijd.

Het is ook mogelijk dat ze de wijziging hebben geprogrammeerd om effectief door te gaan op je Bill cycle date. Dan gebruik je nog een hele maand de oude formule en start de nieuwe op de eerste dag van je nieuwe facturatiemaand. Je facturatiemaand begint op de dag dat je nieuwe bundel normaal gezien begin. Dat is zeker niet altijd de eerste maar het kan eender welke dag van de maand zijn.

Wie kan uitkomst geven ? De klantendienst. 

Stuur hen even een bericht op social media of bel hen eens op. Dan weet je ineens hoe het precies zit.

Veel belplezier verder nog gewenst... 

Leden met de meeste pluimen