Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-07-20 14h47
Antwoorden: 20 antwoorden
Ugh iedereen!
Totem heeft geweldig nieuws voor jou! Het Go Plus-tariefplan krijgt een boost. Je profiteert van 8 GB data vanaf 24/07.
Dit voordeel is voor jou, of je nu een zelfstandige, particuliere of nieuwe klant bent!
Heb je nog geen Go Plus, aarzel niet om dit tariefplan te activeren via jouw voorkeurskanaal (klantenzone, website, winkels, klantendienst). Als je al Go Plus hebt, geniet je automatisch van deze boost.
Moge de geest van de stam je vergezellen,
Totem
@Stevn de Go abonnementen zijn pas een paar maanden dus die zijn net nieuw. Dus het is niet mogelijk dat ze al sinds vorig jaar een GO abonnement heeft. Je moeder heeft een Koala en daar zullen geen aanpassingen op gebeuren.
Zijn moeder zou wel GO kunnen nemen als ze de 8 GB wil hebben. Ze verliest dan wel Coyote, Cloud en ze kan haar voicemail niet meer uitschakelen.
Ze krijgt er dan wel meer data voor terug, een uitgebreidere voicemail en Call forward / Second call.
Hallo allemaal,
Ik ben eerder geïnteresseerd in Go Light van €10 per maand, omdat ik de laatste maanden eigenlijk meer thuis ben dan dat ik weg ben en thuis surf ik via de gsm dan via wifi. Ik had dit vorige week vrijdag aangevraagd, maar op heden nog geen activatie ontvangen van Orange, momenteel beschik ik nog over een Koala abonnement, dus mijn aanvraag is gebeurd, dan heeft het eigenlijk geen zin om het nog eens aan te vragen via de eshop van Orange? https://eshop.orange.be/nl/checkout/cart/
Vorige vrijdag kreeg ik na mijn aanvraag wel een sms van Orange, dat ik mijn toestel moest herstarten om mijn tarief correct te kunnen gebruiken, ik heb al meerdere malen herstart, maar nog steeds Koala.
Timm1983
Ik denk niet dat het veel zin heeft om je gsm nog vaak te herstarten nu.
Er kunnen een paar dingen aan de hand zijn. Ik geef hier even de mogelijkheden die me het meest waarschijnlijk lijken.
Mogelijk is je nieuwe tariefplan nog niet afgebeeld op de self services van Orange. Dan zie je gewoon nog het oude tariefplan maar is het nieuwe al geactiveerd. Bij mij kostte die zichtbaarheid ook redelijk wat tijd.
Het is ook mogelijk dat ze de wijziging hebben geprogrammeerd om effectief door te gaan op je Bill cycle date. Dan gebruik je nog een hele maand de oude formule en start de nieuwe op de eerste dag van je nieuwe facturatiemaand. Je facturatiemaand begint op de dag dat je nieuwe bundel normaal gezien begin. Dat is zeker niet altijd de eerste maar het kan eender welke dag van de maand zijn.
Wie kan uitkomst geven ? De klantendienst.
Stuur hen even een bericht op social media of bel hen eens op. Dan weet je ineens hoe het precies zit.
Veel belplezier verder nog gewenst...
@Totem is boost van 5 GB data naar 8 GB in Go plus abonnement van 20 euro definitief? Zo ja vind ik dit een mooie geste en goed nieuws.
Had aanpassing ook al opgemerkt in Orange app. Is inderdaad aanpassing voor elke klant met Go Plus abonnement van 20 euro.