Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-22 14h11
Antwoorden: 16 antwoorden
Als Go Plus klant betaal ik 21 EUR/maand.
Nu is er een promotie voor nieuwe klanten (levenslang): korting van 5 EUR. (dus nu 16 EUR/maand)
Als bestaande klant kunnen ze niets doen en blijf ik de volle pot betalen.
Tenzij ik 1 dag overstap naar een andere provider en terugkeer naar Orange.
Kan het nog absurder???
Je begrijpt mij verkeerd.
Mijn "stelling" was: wij zijn maar klant.
Vroeger was de klant koning, nu nog enkel voetvolk.
Ja de klant betaald tegenwoordig en krijg je nog weinig.
Ik vroeg deze week iets over een promotie of ik er ook recht op had ( niet bij Orange hoor ) en kreeg het antwoord nee je hebt geen recht op promotie. Maar diegene die nieuw ergens komt krijgt die promotie wel.
De vaste klanten worden zo als een melkkoe gezien , zuig aan de portomonee en het geld komt er wel uit. Die zijn al jaren klant en of er nu een promo is of een prijsstijging die klant betaald toch wel.
Bij de nieuwe klanten moeten ze laten zien dat ze in de watten liggen krijgen promotie en korting , en ik spreek niet enkel over Orange hé want dat is overal zo. Na een aantal tijd is de promotie of dergelijke gedaan en dan horen die bij de kudde , maar klant.