annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go abonnement

Topic gestart op: 09-03-20 12h47

Antwoorden: 3 antwoorden

BramN
Gewaardeerd verkenner

Go abonnement

Beste,

ik heb eens op de site gekeken ivm de go abonnementen en heb hier een paar vragen bij.

Bij de voorwaarden zie ik dat de second call etc nu inbegrepen zijn in het abonnement?

ook heb ik nu een love trio met koala. Maar volgens de prijzen van de go abonnementen zou ik voor 1€ meer naar een intense abonnement kunnen gaan? Klopt mijn redenering?

Worden huidig (koala) abonnement automatisch omgezet naar een plus abonnement?

mvg

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Beste,

ik heb eens op de site gekeken ivm de go abonnementen en heb hier een paar vragen bij.

Bij de voorwaarden zie ik dat de second call etc nu inbegrepen zijn in het abonnement?

ook heb ik nu een love trio met koala. Maar volgens de prijzen van de go abonnementen zou ik voor 1€ meer naar een intense abonnement kunnen gaan? Klopt mijn redenering?

Worden huidig (koala) abonnement automatisch omgezet naar een plus abonnement?

mvg

Hallo @BramN,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

TomB
Orange-werknemer

Beste BramN,

Dat klopt inderdaad, voor €1 meer kan je 15GB hebben ipv 8GB.

Deze aanpassing is NIET automatisch dus best eens langsgaan in de shop, via je klantenzone of telefonisch contact opnemen.

Groeten,
Shop medewerker op verlof die graag de community helpt ivm vragen 😉,

Tom B

patrick2
Wijze
Wijze

@BramN  meestal worden de oude tarief plannen niet automatisch omgezet. Hier heeft een provider geen recht op want de klant bepaald zelf of die het oude tarief plan blijft behouden of niet. Dan die 1 GB data :

  • Tijdens de looptijd van je contract kan je je tariefplan alleen wijzigen als je een Smart Data 1 GB toevoegt. De tariefwijziging heeft geen invloed op de start- en einddatum van je getrouwheidsperiode.Behoud je smartphone én geniet van het beste tariefplan voor jou!

Dat jij gaat besparen dat kan of dat je 1 euro meer betaald per maand kan ook. Het heeft te maken met je gsm abonnement wat je nu hebt en waar je uit kan kiezen. In de personal check up kan je dit nagaan of jij het perfecte tarief plan hebt. Het kan dus ook perfect zijn dat je tarief plan nu te laag is en als je veranderd naar een nieuwe formule dat je iets meer gaat betalen per maand. Moest je tarief plan nu te hoog zijn en zet het om naar de nieuwe formule en die zou wat minder zijn kan je dus ook besparen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen