annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go unlimited special edition

Topic gestart op: 22-05-21 21h42

Antwoorden: 3 antwoorden

jappe1991
Aspirant verkenner

Go unlimited special edition

OPGELOST

Ik heb momenteel love trio met go unlimited special edition abbo. Nu zou ik een smartphone bij het abbo willen voegen. Blijft dit dan aan de 30 euro die ik nu betaal voor mijn gsm abbo of wordt dit terug de 40 euro?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@jappe1991  

Heb eens gezien en op jou toestel wel dan blijft je abonnement hetzelfde. Maar je bent dan wel 12 maanden verbonden aan je contract als je tussentijds opzegt betaal je een opzeg vergoeding. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@jappe1991  

Je behoud je special Edition zolang je klant blijft bij Orange. Moest je dus een toestel koppelen aan je abonnement blijft deze € 30 per maand + afbetaling van je toestel , dus daar dien je wel rekening mee te houden. Het is dus als je een toestel koppelt aan je abonnement dat je meer gaat betalen omdat er een afbetaling bijkomt van je toestel. 

Stel je koopt een iPhone 12 betaal je dus in 12 of 24 maanden je toestel af bij Orange , beter gezegd via Orange. Dan is je maandelijkse betaling abonnement + afbetaling toestel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


jappe1991
Aspirant verkenner

Keuze zou een samsung s21 zijn, waar 250 euro korting op is momenteel, dan blijft het maandelijks 30 euro voor het abbo?

patrick2
Wijze
Wijze

@jappe1991  

Heb eens gezien en op jou toestel wel dan blijft je abonnement hetzelfde. Maar je bent dan wel 12 maanden verbonden aan je contract als je tussentijds opzegt betaal je een opzeg vergoeding. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen