annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe tempo giga simkaart bestellen

Topic gestart op: 23-05-21 15h58

Antwoorden: 3 antwoorden

Jeany
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe tempo giga simkaart bestellen

OPGELOST

Ik zou graag een simkaart bestellen met een nieuw nummer (dus geen behoud van bestaand nummer).

Ik doe dit via https://eshop.orange.be/nl/mobiel/herlaadkaarten
en kies dus volgende optie

Jeany_0-1621777568259.png

Alleen vind ik raar dat op het volgende scherm geen mogelijkheid krijg om aan te duiden dat ik echt wel een nieuw nummer wil en bovendien verplicht wordt om een mobiel nummer op te geven.

Jeany_1-1621777649768.png

Ik kan daar toch maar moeilijk mijn eigen nummer ingeven, ik ben al Orange klant!

Hoe kun je dus tegelijkertijd een nieuw nummer aanvragen en gebruik maken van de webpromo als nieuwe klant  (bijvoorbeeld voor een van de kinderen) ?

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Jeany  

Ik zie dat je toch bepaalde dingen niet correct leest. Er staat duidelijk dat je daar een contact telefoonnummer in dient te geven dat ze je eventueel op een bepaald nummer kunnen contacteren bij vragen of iets dergelijks. Daar staat niet dat je een nummerbehoud moet in geven zoals je nu zegt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Jeany  

Ik zie dat je toch bepaalde dingen niet correct leest. Er staat duidelijk dat je daar een contact telefoonnummer in dient te geven dat ze je eventueel op een bepaald nummer kunnen contacteren bij vragen of iets dergelijks. Daar staat niet dat je een nummerbehoud moet in geven zoals je nu zegt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jeany
Gewaardeerd verkenner

@patrick2   Dus volgens jou mag ik aannemen dat ik standaard een nieuw nummer zal toegestuurd krijgen als ik op deze manier bestel.   Ok, dank je wel!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jeany  

Ja want ze vragen je expliciet om een contact nummer waarop ze je eventueel kunnen bellen. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen