annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go unlimited

Topic gestart op: 07-04-20 11h00

Antwoorden: 9 antwoorden

KobeDS
Aspirant verkenner

Go unlimited

Ik ben onglans overgeschakelt naar Go Unlimited. En ben echt super tevreden en dan komt er nog eens bij dat ik meer dan genoeg data heb. Echt het beste abonnement dat ik ooit heb gehad(tot nu toe). 

 

Labels (1)
9 ANTWOORDEN 9
Adlan
Gewaardeerd verkenner

He vraagje over UNLIMITED 

Wat als je 30GB op zijn wat kan je met die snelheid van 512 mbs nog doen bv

YouTube kijken? Op Facebook?

Mvg 

patrick2
Wijze
Wijze

@Adlan  ja dat kan je perfect verder doen en dat onbeperkt. Kan misschien zijn dat je buffering langer duurt maar ik heb nog nooit iemand gehoord die er echt problemen mee had. Je moet natuurlijk niet zware games opstarten want dan ondervind je wel haperingen of andere problemen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Adlan
Gewaardeerd verkenner

Ok dank u

 

0 pluimen
Egel
Aspirant verkenner

Allemaal goed en wel. Veel mooie verkooppraatjes. Mijn vriendin had Go unlimited. In Lokeren heeft GEEN ENKELE gladde verkoper haar uitgelegd wat het sterrretje achter Data Unlimited inhoudt, zodat ze een factuur van ruim 130 euro kreeg voor internet buiten abonnement. TOTALE KOSTPRIJS VOOR EEN MAAND: ruim 180 Euro.

Van het feit dat ze het Nederlands niet 100% machtig is werd laag-bij-de-gronds MISBRUIK gemaakt. Nu hebben ze haar die 'special edition' aangesmeerd met als verkoopspraatje: 10 Euro korting. Ik ben eens benieuwd naar haar volgende factuur. Indien er weer zo'n bedrog heeft plaatsgehad is het simpel en zal dit boeltje eens mooi in de openbare media verschijnen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen