Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-10-20 14h17
Antwoorden: 15 antwoorden
Graag verwijs ik naar volgende link;
https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceId=CPTBE01077747-77
Wat kan ik verder nog doen?
Bedankt voor alle informatie.
We hebben hier hetzelfde probleem met 2 gsm nummers van de kinderen.
Weet jij of er een manier is om dit te stoppen?
Alvast heel erg bedankt
@DebbyDeblouwe altijd fijn om te lezen dat er verborgen abonnementen zijn want die zijn er ook. En het is de klant die dit veroorzaakt en niet de provider.
Mensen installeren allemaal maar apps en dergelijke en vele hebben dan ook spelletjes die erop staan of andere bepaalde apps waar je iets leuks mee kan doen voor wat vermaak. Iedereen klikt overal maar op en kijken nergens heen want het kan geen kwaad totdat .... jawel in app aankopen is geactiveerd. Dat kost dan gauw een € 3 op zijn minst en maandelijks krijgen ze een factuur extra van € 50 buiten hun bundel.
Daar heb je je probleem en de klant kan dat zelf oplossen door het zelf te stoppen. Maar vele weten dit niet en zeggen dan tegen hun provider jullie rekenen iets aan. Dan heb je het heen en weer gebel met de klantendienst het wel gekende welles nietes spelletje maar uiteindelijk is de klant zelf de oorzaak.
Weet jij hoe ik er achter kom over welke apps het gaat.
Ik heb dit probleem bij mijn kinderen.
Alvast bedankt voor je antwoord.
@Ester nee daar durf ik niks van te zeggen welke apps het zijn. Je zou al eens aan je kinderen moeten vragen of ze spelletjes spelen op hun gsm. Denk aan Fortnite of andere populaire games die ze spelen.