annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis gsm met 2 jaar abonnement niet voordelig

Topic gestart op: 30-09-18 09h39

Antwoorden: 5 antwoorden

alkids
Gewaardeerd verkenner

Gratis gsm met 2 jaar abonnement niet voordelig

had eens gezien als je een contract tekend voor 2 jaar met goedkope gsm voor 49 euro met een dolphin abo.Wat ik merk is dat het abo 10 euro meer kost dan mijn dolphin abo nu.Zodoende als ik uittel dat de gsm me eigenlijk 289 euro kost of zelfs 60 euro meer als gewoon gekocht.Nu kan je zeggen je krijgt voor 10 euro 1 gb data meer maar als ik dan een koala abo neemt voor maar 5 euro meer bel ik unlimetted en heb ik nog meer data.De klantendienst kon hier geen uitleg over geven wat ik begrijp .En jullie???

5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@alkids  schreef:

had eens gezien als je een contract tekend voor 2 jaar met goedkope gsm voor 49 euro met een dolphin abo.Wat ik merk is dat het abo 10 euro meer kost dan mijn dolphin abo nu.Zodoende als ik uittel dat de gsm me eigenlijk 289 euro kost of zelfs 60 euro meer als gewoon gekocht.Nu kan je zeggen je krijgt voor 10 euro 1 gb data meer maar als ik dan een koala abo neemt voor maar 5 euro meer bel ik unlimetted en heb ik nog meer data.De klantendienst kon hier geen uitleg over geven wat ik begrijp .En jullie???


Ugh @alkids

Interessante vraag!

Kan je me vertellen welk toestel dit betreft? Dan kan ik op zoek naar meer informatie.

Verblijd het hart!

Totems Groet

alkids
Gewaardeerd verkenner

het gaat om de motorola g6  maar eigenlijk bij elk toestel da je wilt betaal je tegenoverje normaal abonement 10 euro meer per maand meer dit vermenigvuldigd maal een contract van 24 maand + de aankoop forfait kom je altijd duurder uit dan de aankoopprijs en je kan dit rechtvaardigen door de extre gb die je krijgt maar niet nodogd hebt want dan neem je gewoon een duurder normaal abonement dat opzegbaar is.

hoop dat je het een beetje begrijp wat ik bedoel

49 euro +(24*10 euro extra per maand)= 289 eur bij dolphin met contract 24 maand en 25 euro per maand------nieuw zonder 229 euro en neem daarbij koala unlimited heb je veel meer gb en belwaarde voor 20 euro per maand

Movieman
Aspirant genezer

Inderdaad betaal je eigenlijk uw smartphone verder af. Gratis is spijtig genoeg gedaan zoals het enige tijd geleden was. Als je voor die 2 jaar het contract opzegd zal je de overige maanden ook moeten betalen. Men zou dit eigenlijk beter vermelden maar dan staat het zo stoer niet denk ik, zou veel misverstanden voorkomen. 

alkids
Gewaardeerd verkenner

ja of voordeliger is het ook niet als je uitteld 🙂

Leden met de meeste pluimen