annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis surfvolume

Topic gestart op: 19-07-21 02h29

Antwoorden: 7 antwoorden

Yagoda
Ervaren verkenner

Gratis surfvolume

Heb in de maand juni 2 Orange Thank You cadeaus verzilverd zijnde een keer 1gig gratis surfvolume en een keer 5gig gratis surfvolume, 6gig in totaal dus.  In de My Orange app staat er 12 maar dat zou blijkbaar een fout zijn in het systeem...  Mijn gratis surfvolume is nog geldig tot 23 juli!  Waarom gaat er dan gebruik af van mijn abonnementsdatavolume ipv van mijn gratis surfvolume??? 🤔🤨

Toen ik zaterdagmorgen mijn verbruik checkte stond mijn gratis surfvolume nog op 11.07gig.  Rond 19u mijn verbruik opnieuw gecheckt en gratis surfvolume stond nog altijd op 11.07gig maar mijn inbegrepen surfvolume was wel serieus gezakt...  Rond 23u weer gecheckt en weer zelfde verhaal... Nu zijn we al maandag en gratis surfvolume staat 'rarara' juist ja op 11.07gig terwijl mijn abonnementsdata smelt als megabytes voor de mobiele data zon 🙈🙄

Wordt dit rechtgezet?  Wanneer?  Hoe?

Labels (3)
7 ANTWOORDEN 7
Yagoda
Ervaren verkenner

Is het eerste wat ik zaterdag gedaan heb 😉

Diegene die me toen antwoorde zei dat er idd iets niet klopt met de tellers en dat hij het ging doorgeven aan de betrokken diensten etc etc...

Diegene die ik vanmorgen sprak die beweerd dat er helemaal niks mis en dat het normaal is dat eerst mijn abonnementsdata wordt opgebruikt en pas nadien het cadeau van gratis surfvolume wordt aangesproken...

Tja, als ze mekaar al tegenspreken op de klantendienst waar kan je dan nog terecht?

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Yagoda  Normaal gaat het altijd eerst af van de cadeau, dan pas van het abonnement

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Yagoda  

Nee het is niet normaal dat eerst je 'normale' surf volume gebruikt wordt. Het is een cadeau wat je krijgt dus je hebt EXTRA data genomen dus die zou dan eerst aangesproken moeten worden. Dus wat de tweede persoon je gezegd heeft is niet echt kloppend hé. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Yagoda
Ervaren verkenner

Dacht ik dus ook, want zo was altijd al in het verleden met elk data cadeau...

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen