annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm nummer zelf kiezen

Topic gestart op: 23-04-20 22h23

Antwoorden: 5 antwoorden

Jhu
Aspirant verkenner

Gsm nummer zelf kiezen

OPGELOST

Beste,

Graag had ik geweten of er een optie is om zelf een gsm nummer te kiezen met je eigen nummers (abonnement en/of prepaid).

Zoals sommige andere providers de optie hebben, zoals Proximus 'gold', waarbij extra kosten aan verbonden zijn. 

Ik heb overal gezocht, maar kwam alleen maar op oude forums en antwoorden neer, waarop Mobistar deze service vroeger wel aanbood. 

Iemand enig idee waar ik een link of dergelijke kan vinden?

Alvast bedankt. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @Jhu 

In de shops is dit zeker mogelijk,

- Prepaid kan je gewoon de nummer kiezen uit de kaarten die we binnen hebben.
- Abonnement kunnen we inbellen om een makkelijke nummer te reserveren. Let wel op verwacht geen 'te mooi om waar te zijn' nummers. Kan wel zijn dat je een paar opvolgende cijfers hebt zoals 12 13 14. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
Maya22
Aspirant verkenner

Hallo, Tom

Hoe en waar kan ik mijn eigen gsm nummer kiezen? Ik heb met vele medewerkers bij orange geprat maar ze wisten niks. Kunt u een link erover versturen aub?

bedankt.

0 pluimen
PieterH
Gewaardeerd verkenner

Hallo Tom,

Ik had meer dan 10 jaar een GSM-nummer, prepaid kaart van Mobistar/Orange.

Omdat ik een toestel van werkgever kreeg met bijhorend nummer gebruikte ik dit. Ik kreeg geen berichten meer op privé-toestel en zag dan dat bij poging tot herladen dit niet meer lukte. Had herladen over hoofd gezien, stond nog saldo op maar na 1 jaar vervalt dit...

Het nummer is nu niet in gebruik.

Ik controleerde en nog steeds eigendom van Orange.

Ik lees hierboven dat als ik een abonnement neem jullie me dit nummer kunnen teruggeven.

Dat zou een grote hulp voor mij zijn, op die manier kan ik privé en werk beter scheiden.

Kan u me instructies geven (tel nummer of e-mail) ivm hoe dit te regelen.

alvast bedankt

Pieter H

TomB
Orange-werknemer

@PieterH 

Zolang de nummer niet gestopt is wegens facturatie, bij een andere operator is of reeds actief is kan je gewoon in de shop langsgaan en kunnen we deze normaal gezien terug herlanceren op een abonnement.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom B

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@PieterH Denk dat je naar een shop moet gaan zoals @TomB schrijft

Leden met de meeste pluimen