Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-23 07h30
Antwoorden: 2 antwoorden
Daar betaalde ik voor de verhoging 78€ voor,nu zou ik 84€ moeten betalen 6€ meer,maar de extra decoder heb ik correct terug gestuurd die huur was 9€ dus op het oude tarief zou ik 69€ moeten betalen heb gisteren 30m gebeld met oranje volgens hem klopt de factuur maar de huur van de extra decoder staat er nog op en met die verhoging ga ik nooit aan die prijs komen
Idd. Klantendienst of winkel met bewijs.
Beste Rudi
Ik zou screenshots nemen en alle fakturen foto's nemen. Overal van de websites screenshots nemen en dan naar de winkel gaan als de klantendienst niet helpen kan.
In de winkel kunnen ze je helpen met de papieren allemaal op papier te tonen en hun wijzen op de fouten en vragen om het te corrigeren.
Hopelijk kan dit een oplossing bieden
Ps vraag ook een terugbetaling van de afgelopen periode!
Mvg