Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-23 15h07
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo allen
Toch even een waarschuwing voor iedereen: op aanraden van Orange zelf veranderde ik mijn 2 nummers van Extreme naar Intense (= 2x 10 euro minder, en toch dezelfde databundel) EN deed ik de opzeg van de insurance op mijn toestel (= 1x 16 euro). Toch betaal ik zelfs meer op mijn huidige factuur!
De korting van 36 euro (zou sowieso iets minder zijn omdat de tarieven verhoogd werden) komt dus niet door op de factuur. De medewerker heeft de omschakeling geregeld en deelde niet mee dat de 'special' korting dan wegviel. Serieuze blunder van de medewerker!
Dus ondanks de verlaging van 2 mobiele abonnementen en de opzeg van de verzekering betaal ik gemiddeld meer dan voordien. Was ik bij de Extreme gebleven, dan had ik VEEL meer data in de bundel, EN een lagere factuur!
En nee, ik heb er voor gebeld, kan niets aan gedaan worden... 'zeer spijtig' klinkt het aan de andere kant.
Dat is een mooie dankjewel na 7 jaar klant zijn en iets meer dan 150 nieuwe klanten aangebracht te hebben.
Let dus op! Een verwittigd man...
Fijne dag verder!
Hey @Bart_ ,
Wanneer je een special edition promo hebt dan krijg je geen multiproductvoordeel. Momenteel is het interessanter om multiproductvoordeel te krijgen (met 2 GSM's vanaf Go Intense of in combinatie met Love) omdat deze korting groter is dan de special edition promo.
Met andere woorden, als jij van Go Extreme Special edition (2 x €37) zou veranderen naar 2 x Go Intense (normale editie) dan komt dat op €44 voor de 2 gsm's (2 x €35 - 2 x €13 multiproductenvoordeel)
Controleer eens op je factuur of je multiproductenvoordeel hebt ontvangen.
Opgelet: ik veronderstel dat je particulier bent, mocht je soho (zelfstandige) klant zijn dan zijn er andere regels in het spel...
Denk dat je toch het multiproduct voordeel hebt al je twee intense/extreme abonnementen hebt als zelfstandige (zonder internet boost)
Als zelfstandige (zonder internet boost) krijg je geen korting voor een Go Plus of maar 1 Intense/Extreme
Hey @Gregory ,
Soho’s krijgen geen multiproduct wanneer ze 2 of meer intense of extreme’s hebben, enkel in combinatie met love. Het is zelfs zo dat bestaande soho klanten nog altijd verplicht zijn de optie speedboost erbij te nemen terwijl nieuwe soho klanten met love deze optie niet moeten nemen om het multivoordeel te verkrijgen. Ik spreek jammer genoeg uit ervaring als Soho klant met love en 5 extreme’s 😅. Vorige maand m’n special editions naar regular omgezet omdat ik love klant ben en geen multivoordeel gekregen. Grapje heeft me €100 extra gekost 🤷.
Soho: zelfstandige klant
Ben ook zelfstandig, @Pletse
dat van die Go plus heeft me altijd dwars gezeten. Ooit op een aankondiging van Totem voor de boost + Plus geantwoord: Dus je moet 15 EUR meer betalen om een korting van 5 EUR te krijgen
Heb je nu de korting op de 5 extremes ? Kunt ook overgaan naar Intense - is wat minder duur
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
4 | |
3 | |
3 | |
3 |