Tarieven en verbruik
Heb je een vraag over je verbruik? Hulp nodig om een Orange abonnement aan te schaffen? Dan ben jij op de juiste plek op Tribe!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Aspirant verkenner

Heractivatie na late betaling

Mijn abonnement was 1 dag afgesloten door laattijdige betaling, nu is alles al  2 dagen betaald, ook volgens de klantenzone, en beide abonnementen werken nog steeds niet ondanks een bericht eergisteren dat het maar 30min zou duren.

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Orange-werknemer
Orange-werknemer

Re: heractivatie na late betaling

Ik raad je aan om even contact op te nemen met de Orange facturatiedienst op het nummer 5000.
Ze kunnen vast wel iets voor je betekenen!

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: heractivatie na late betaling

Beste,

Vorige week zou mijn gsm, digitaal tv in orde zijn sinds dat betaald was alles maar de lijn van gsm is nog steeds niet open wat beloofd werd door een collega van u. Hij zag dat het betaald was en dat dit binnen een uur weer terug open ging.

Ik kan zelfs niet meer bellen naar 5000 want alles is afgesloten. 

Wilt u aub nog vandaag in orde brengen?
Mij was beloofd na een uur alle lijnen open gingen maar dus niet.

Hopelijk is dit voor vandaag in orde.


Mvg

Jay

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: heractivatie na late betaling

@JaySpee0311 

Ik vrees dat je die vraag aan de klantendienst moet stellen hoor. Via telefoon 5000, messenger of Twitter.

Wij hier op Tribe zijn zelf ook allemaal gewone klanten en kunnen niets doen aan klantendossiers en dergelijke. Wij kunnen enkel elkaar helpen met goede raad, tips en ervaringen uitwisselen.

Je hebt duidelijk nog internet dus messenger of twitter zou moeten lukken. Of anders eens een shop binnenspringen.

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: heractivatie na late betaling

Bedankt! Ik heb al gemaild en gebeld vorige week maar nu kan ik helemaal niet meer bellen.. kzal maar naar de winkel gaan zeker urghhh

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: heractivatie na late betaling


@JaySpee0311  schreef:

Bedankt! Ik heb al gemaild en gebeld vorige week maar nu kan ik helemaal niet meer bellen.. kzal maar naar de winkel gaan zeker urghhh


Dat zal, denk ik, de snelste manier zijn. Want messenger en twitter, daar krijg je wel antwoord, en meestal ook wel een deftig antwoord, maar het kan soms wel een paar dagen duren ...

Veel succes gewenst 🙂

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Community Manager
Community Manager

Re: heractivatie na late betaling

Beste,

Vorige week zou mijn gsm, digitaal tv in orde zijn sinds dat betaald was alles maar de lijn van gsm is nog steeds niet open wat beloofd werd door een collega van u. Hij zag dat het betaald was en dat dit binnen een uur weer terug open ging.

Ik kan zelfs niet meer bellen naar 5000 want alles is afgesloten. 

Wilt u aub nog vandaag in orde brengen?
Mij was beloofd na een uur alle lijnen open gingen maar dus niet.

Hopelijk is dit voor vandaag in orde.


Mvg

Jay

Hallo @JaySpee0311,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @Cdt24801 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen