annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Heractivering simkaart na reis - vervroegde terugkeer

Topic gestart op: 23-03-20 16h47

Antwoorden: 2 antwoorden

sarahdcq
Aspirant verkenner

Heractivering simkaart na reis - vervroegde terugkeer

OPGELOST

Dag allen

 

Ik keerde vervroegd terug vanuit Zuid-Afrika (dat coronavirus weer he...). Ik deactiveerde mijn abonnement voor 3 maanden voor ik vertrok. Gezien ik een maand vroeger terug ben, zou ik graag mijn nummer nu al heractiveren. Ik kan hiervoor niet bellen naar het nummer 5000 want ik kan gewoon tout court niet bellen. Telefoon van de mama gebruiken, gaat niet voor het nummer 5000 want zij is geen orange klant. 

Ik vind in ieder geval in mijn account nergens een manier om dit nu al te heractiveren. Enige hulp vanop afstand zou gewaardeerd worden 🙂 

 

Alvast dank!

Sarah

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@sarahdcq  aangezien je abonnement niet werkt zal het inderdaad niet gaan de 5000 maar je kan wel via je mama haar gsm bellen nummer : +32 2 745 95 00 lokaal tarief

Je kan wel langer moeten wachten dan normaal aangezien de shops tijdelijk gesloten zijn. Je kan ook via messenger sturen maar daar zal je ook even moeten wachten op antwoord aangezien ze eerst uw vraag naar de juiste diensten sturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@sarahdcq  aangezien je abonnement niet werkt zal het inderdaad niet gaan de 5000 maar je kan wel via je mama haar gsm bellen nummer : +32 2 745 95 00 lokaal tarief

Je kan wel langer moeten wachten dan normaal aangezien de shops tijdelijk gesloten zijn. Je kan ook via messenger sturen maar daar zal je ook even moeten wachten op antwoord aangezien ze eerst uw vraag naar de juiste diensten sturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Dag @sarahdcq 

Je kunt ook bellen naar  02 745 95 00 ( lokaal tarief) of via Facebook/messenger proberen

Good luck,

 

Leden met de meeste pluimen