Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-03-20 16h47
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag allen
Ik keerde vervroegd terug vanuit Zuid-Afrika (dat coronavirus weer he...). Ik deactiveerde mijn abonnement voor 3 maanden voor ik vertrok. Gezien ik een maand vroeger terug ben, zou ik graag mijn nummer nu al heractiveren. Ik kan hiervoor niet bellen naar het nummer 5000 want ik kan gewoon tout court niet bellen. Telefoon van de mama gebruiken, gaat niet voor het nummer 5000 want zij is geen orange klant.
Ik vind in ieder geval in mijn account nergens een manier om dit nu al te heractiveren. Enige hulp vanop afstand zou gewaardeerd worden 🙂
Alvast dank!
Sarah
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@sarahdcq aangezien je abonnement niet werkt zal het inderdaad niet gaan de 5000 maar je kan wel via je mama haar gsm bellen nummer : +32 2 745 95 00 lokaal tarief
Je kan wel langer moeten wachten dan normaal aangezien de shops tijdelijk gesloten zijn. Je kan ook via messenger sturen maar daar zal je ook even moeten wachten op antwoord aangezien ze eerst uw vraag naar de juiste diensten sturen.
@sarahdcq aangezien je abonnement niet werkt zal het inderdaad niet gaan de 5000 maar je kan wel via je mama haar gsm bellen nummer : +32 2 745 95 00 lokaal tarief
Je kan wel langer moeten wachten dan normaal aangezien de shops tijdelijk gesloten zijn. Je kan ook via messenger sturen maar daar zal je ook even moeten wachten op antwoord aangezien ze eerst uw vraag naar de juiste diensten sturen.
Dag @sarahdcq
Je kunt ook bellen naar 02 745 95 00 ( lokaal tarief) of via Facebook/messenger proberen
Good luck,