Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-03-23 20h07
Antwoorden: 12 antwoorden
Iemand met gelijkaardig probleem?
iPhone SE(2022) IOS-versie 16.1.1
Sinds een paar maand is 'internet gebruik via mobiele data(3G,4G)' niet meer mogelijk.
'Safari kon de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert'
Door extra surfkrediet te kopen/krijgen lukt het dan weer wel. Echter zodra dit is opgebruikt of vervallen lukt het niet meer.
Dit werkte tevoren altijd perfect. De kostprijs voor de verbruikte data werd gewoon via het belkrediet verrekend. Zo wordt het door Orange ook geadverteerd (zie hieronder)
Ik heb al herhaaldelijk de klantendienst en de technische Support gecontacteerd, maar krijg geen verklaring of oplossing.
@Anonymous bedankt voor je reactie. Helaas helpt me dit niet verder.
Ondertussen heb ik '2GB gratis, 31d. geldig' gekregen. Dit werkt maar lost mijn probleem niet op. Ik hoop dat Orange ondertussen de oplossing wel vindt en ik met mijn Tempo Easy krediet opnieuw via 4G mobiel internet kan gebruiken zoals dit vroeger kon.
@Gregory Bedankt! Zoals ik vermoedde ben beslist niet de enige met dit probleem
Ik hoop het wel opgelost te krijgen.
U bent niet de enige, .
De aankondiging op de website en in de herladings-sms zijn onjuist: geen enkele Tempo-Easy gebruiker kan het belkrediet gebruiken om te surfen zonder extra betaald supplement. (tot nu toe)
Of is het intussen bij u gelukt? Hoe?
Hallo William, het surfkrediet koop ik dan wel vooraf via WIFI verbinding. Want ook de Orange App werkt niet via 4G (zonder internet).
Zonder WIFI lukt het te bellen naar #123*44# en een optie te kiezen.
Maar ook daar zijn problemen. Een voorbeeld hierboven: met 2 Tempo easy kaarten na het bellen naar #123*44#.