annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart Tempo easy, wel 4G maar geen internet

Topic gestart op: 07-03-23 20h07

Antwoorden: 12 antwoorden

JB36
Aspirant verkenner

Herlaadkaart Tempo easy, wel 4G maar geen internet

Iemand met gelijkaardig probleem?
iPhone SE(2022)  IOS-versie 16.1.1

Sinds een paar maand is 'internet gebruik via mobiele data(3G,4G)' niet meer mogelijk.
  'Safari kon de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert'

Door extra surfkrediet te kopen/krijgen lukt het dan weer wel. Echter zodra dit is opgebruikt of vervallen lukt het niet meer. 
Dit werkte tevoren altijd perfect. De kostprijs voor de verbruikte data werd gewoon via het belkrediet verrekend. Zo wordt het door Orange ook geadverteerd (zie hieronder)

Ik heb al herhaaldelijk de klantendienst en de technische Support gecontacteerd, maar krijg geen verklaring of oplossing. 

JB36_0-1678202573759.png

 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
JB36
Aspirant verkenner

@Anonymous bedankt voor je reactie. Helaas helpt me dit niet verder.
Ondertussen heb ik '2GB gratis, 31d. geldig' gekregen. Dit werkt maar lost mijn probleem niet op. Ik hoop dat Orange ondertussen de oplossing wel vindt en ik met mijn Tempo Easy krediet opnieuw via 4G mobiel internet kan gebruiken zoals dit vroeger kon. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@JB36 Heb hier wat zien passeren

 

0 pluimen
JB36
Aspirant verkenner

@Gregory Bedankt! Zoals ik vermoedde ben beslist niet de enige met dit probleem
Ik hoop het wel opgelost te krijgen.

0 pluimen
william69
Gewaardeerd verkenner

U bent niet de enige, .
De aankondiging op de website en in de herladings-sms zijn onjuist: geen enkele Tempo-Easy gebruiker kan het belkrediet gebruiken om te surfen zonder extra betaald supplement. (tot nu toe)
Of is het intussen bij u gelukt? Hoe?

0 pluimen
JB36
Aspirant verkenner

IMG_2654 Orange Tempo Easy Greta.PNGIMG_2330 Orange Tempo easy Jan.PNG

Hallo William, het surfkrediet koop ik dan wel vooraf via WIFI verbinding. Want ook de Orange App werkt niet via 4G (zonder internet).
Zonder WIFI lukt het te bellen naar #123*44# en een optie te kiezen.
Maar ook daar zijn problemen. Een voorbeeld hierboven: met 2 Tempo easy kaarten na het bellen naar #123*44#. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen