annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herlaadkaart Tempo easy, wel 4G maar geen internet

Topic gestart op: 07-03-23 20h07

Antwoorden: 12 antwoorden

JB36
Aspirant verkenner

Herlaadkaart Tempo easy, wel 4G maar geen internet

Iemand met gelijkaardig probleem?
iPhone SE(2022)  IOS-versie 16.1.1

Sinds een paar maand is 'internet gebruik via mobiele data(3G,4G)' niet meer mogelijk.
  'Safari kon de pagina niet openen omdat de server niet meer reageert'

Door extra surfkrediet te kopen/krijgen lukt het dan weer wel. Echter zodra dit is opgebruikt of vervallen lukt het niet meer. 
Dit werkte tevoren altijd perfect. De kostprijs voor de verbruikte data werd gewoon via het belkrediet verrekend. Zo wordt het door Orange ook geadverteerd (zie hieronder)

Ik heb al herhaaldelijk de klantendienst en de technische Support gecontacteerd, maar krijg geen verklaring of oplossing. 

JB36_0-1678202573759.png

 

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
william69
Gewaardeerd verkenner

Hallo JB36
De eerste kaart is Tempo easy zonder bijkomende (betaalde) optie;

Het tweede scherm krijgt men pas te zien met een betaalde supplement (Giga enz)

Dus: de website, de herladings-sms en de MyOrange-app bevatten verkeerde informatie: géén gebruik van belcrediet voor internet (vb 150MB voor 15€) zoals verkeerdelijk aangekondigt.

Gezien geen enkele oplossing vanwege Orange heb ik zoals vele andere Tempo Easy gebruikers opgegeven, en ben naar een andere operator verhuisd.
Bye Bye Orange.

0 pluimen
JB36
Aspirant verkenner

Hallo William, ondanks de vele telefoontjes is dit niet gelukt en zal het nooit meer lukken.
Als ik Internet via 4G echt nodig heb, koop ik surfkrediet met mijn belkrediet via de Orange app. 1GB voor 2€, geldig 24u; 1,5GB voor 5€, geldig 7d en.....Dit gaat vrij onmiddellijk.
Toen ik de Tempo easy kaart kocht werden bellen, sms'en data onmiddellijk verrekend via het belkrediet. Dit heeft Orange stilzwijgend gewijzigd en sinds kort ook hun advertentie lichtjes aangepast. Het data krediet is steeds beperkt in tijd en maximum 31d geldig.

 

 

0 pluimen
JB36
Aspirant verkenner

Hallo William, het surfkrediet koop ik dan wel op voorhand via WIFI verbinding. Want ook de Orange App werkt niet via 4G (zonder internet).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen