annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen maar ontvang geen belkrediet

Topic gestart op: 08-07-20 10h03

Antwoorden: 2 antwoorden

lapflap
Aspirant verkenner

Herladen maar ontvang geen belkrediet

OPGELOST

Ik heb maandag herladen. Het geld is van mijn rekening, maar ik heb de belwaarde niet ontvangen.

 

Ik heb ondertussen al 2 keer naar de klantendienst gebeld.

De eerste keer werd me uitgelegd dat ik op deze pagina mijn betalingsbewijs moest insturen.

https://www.orange.be/nl/form/herlaadbewijs-van-je-prepaidkaart

Ik heb geen dossiernummer gekregen. Ik had het ingestuurd met het voorbeeld dossiernummer.

 

Aangezien ik geen reactie krijg, bel ik nogmaals vandaag. De persoon aan de lijn weet van geen dossiernummers. Totaal niet nodig om een betaalbewijs in te sturen volgens haar.

Ik zou wel gewoon mijn belwaarde willen want de 15 euro is wel van mijn rekening.

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@lapflap  die link zeker wel gebruiken want dat is je bewijs dat je betaald hebt. Als je die niet gebruikt dan kan iedereen dat zeggen dat iets herladen is maar niks ontvangen heeft dus zo werkt dat niet. 

Je kan nog eens bellen vandaag , als je de link ook ingevuld hebt, en anders eens sturen via Messenger of Twitter. Via Messenger en Twitter moet je niet wachten aan de lijn en zij zullen het door geven aan de juiste dienst. Als er een antwoord is zullen zij jou terug sturen of bellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@lapflap  die link zeker wel gebruiken want dat is je bewijs dat je betaald hebt. Als je die niet gebruikt dan kan iedereen dat zeggen dat iets herladen is maar niks ontvangen heeft dus zo werkt dat niet. 

Je kan nog eens bellen vandaag , als je de link ook ingevuld hebt, en anders eens sturen via Messenger of Twitter. Via Messenger en Twitter moet je niet wachten aan de lijn en zij zullen het door geven aan de juiste dienst. Als er een antwoord is zullen zij jou terug sturen of bellen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


lapflap
Aspirant verkenner

Het is opgelost.

Ik heb nog eens gebeld en ik heb toen wel een dossiernummer gekregen. De dag er na heb ik de belwaarde ontvangen.

 

Op facebook nooit reactie gekregen.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen