annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen niet mogelijk

Topic gestart op: 01-12-21 17h18

Antwoorden: 6 antwoorden

Tolle
Aspirant verkenner

Herladen niet mogelijk

Hallo,

ik probeer via de app (ik ben beheerder van alle nummers) extra data aan te kopen voor mijn zoon.

Als ik via herladen en dan zijn nummer selecteer (hij heeft een Go Plus abonnement), en dan wil herladen, krijg ik de boodschap dat het opgegeven nummer geen Orange herlaadkaart is.

Hoe kan ik dat zelf doen, zonder telkens te moeten bellen naar Orange? Zij kunnen het wel oplossen, maar zijn niet altijd bereikbaar.

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
TomB
Orange-werknemer

Beste @Tolle 

Herladen is niet nodig mogelijk voor abonnementen maar enkel bij herlaadkaarten.

Indien u extra data wenst zal u via de app van uw zoon dit moeten aanpassen. 

MyOrange app -> 3 streepjes links boven -> opties beheren -> opties en diensten toevoegen -> mobiel internet.

Dit kan ook via de klantendienst of via de shop.

Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker

0 pluimen
Tolle
Aspirant verkenner

Beste @Tom 

Hij had vroeger een Dolfijn ZEN abonnement, en daar ging dat wel mee.
Dat is toch evengoed een abonnement? En geen herlaadkaart?

In ieder geval wil ik het niet door mijn zoon zelf laten doen, want dan is de sky the limit natuurlijk.

Vriendelijke groeten,

Tolle

 
0 pluimen
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Tolle,

'ZEN' abonnementen bestaan jammer genoeg al een tijdje niet meer. Er is op dit moment geen alternatief hiervoor. 

Groetjes,
Mustafa

 

 

0 pluimen
Tolle
Aspirant verkenner

Hey MustafaY,

nee dat weet ik en begrijp ik ook. Het gaat hier dan ook niet over het soort abonnement, het gaat over het feit dat hij vroeger een abonnement had, en dat ik WEL data kon toevoegen via de app, en dat hij nu ook een abonnement heeft, en dat ik dat GEEN data ka toevoegen via de app.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen