Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-12-21 17h18
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo,
ik probeer via de app (ik ben beheerder van alle nummers) extra data aan te kopen voor mijn zoon.
Als ik via herladen en dan zijn nummer selecteer (hij heeft een Go Plus abonnement), en dan wil herladen, krijg ik de boodschap dat het opgegeven nummer geen Orange herlaadkaart is.
Hoe kan ik dat zelf doen, zonder telkens te moeten bellen naar Orange? Zij kunnen het wel oplossen, maar zijn niet altijd bereikbaar.
Beste @Tolle
Herladen is niet nodig mogelijk voor abonnementen maar enkel bij herlaadkaarten.
Indien u extra data wenst zal u via de app van uw zoon dit moeten aanpassen.
MyOrange app -> 3 streepjes links boven -> opties beheren -> opties en diensten toevoegen -> mobiel internet.
Dit kan ook via de klantendienst of via de shop.
Groeten,
Tom
Orange Shop Medewerker
Beste @Tom
Hij had vroeger een Dolfijn ZEN abonnement, en daar ging dat wel mee.
Dat is toch evengoed een abonnement? En geen herlaadkaart?
In ieder geval wil ik het niet door mijn zoon zelf laten doen, want dan is de sky the limit natuurlijk.
Vriendelijke groeten,
Tolle
Hallo @Tolle,
'ZEN' abonnementen bestaan jammer genoeg al een tijdje niet meer. Er is op dit moment geen alternatief hiervoor.
Groetjes,
Mustafa
Hey MustafaY,
nee dat weet ik en begrijp ik ook. Het gaat hier dan ook niet over het soort abonnement, het gaat over het feit dat hij vroeger een abonnement had, en dat ik WEL data kon toevoegen via de app, en dat hij nu ook een abonnement heeft, en dat ik dat GEEN data ka toevoegen via de app.