annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Herladen

Topic gestart op: 02-12-19 17h43

Antwoorden: 6 antwoorden

Emanueldoru
Aspirant verkenner

Herladen

Ik had dus online een herlaadkaart besteld er stond 2 werkdagen na een week nog steeds niet aangekregen normaal doe ik het via online in 1 keer maar er was een deal dat je voor 10 euro 15 euro in de plaats kreeg maar weet iemand wanneer dit dan aankomt?

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik had dus online een herlaadkaart besteld er stond 2 werkdagen na een week nog steeds niet aangekregen normaal doe ik het via online in 1 keer maar er was een deal dat je voor 10 euro 15 euro in de plaats kreeg maar weet iemand wanneer dit dan aankomt?

Ugh @Emanueldoru,

Je zou een track&trace moeten krijgen bij elke bestelling. Maar zoals @Cdt24801 het zegt, kan je nog altijd contact opnemen met de Customer Service stamleden of met de Webcare-tribe.

Totem's saluut !

Totem

0 pluimen
Bobkeee
Rekruut scout

Geduld hebben is meestal de oplossing bij orange 😅😊

patrick2
Wijze
Wijze

@Emanueldoru  beste eens doen wat @Cdt24801  zegt contact zoeken met de klantendienst via FB of bellen met de 5000. Het had al in orde moeten zijn.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Emanueldoru 

Als je nieuw bent bij Orange zul je al snel ervaren dat je heel veel geduld moet hebben. Wat niet wegneemt dat activaties en leveringen doorgaans toch wel tijdig gebeuren, maar het kan steeds fout lopen (lees: vertraging hebben).

Je kan steeds de klantendienst contacteren om na te gaan hoe het staat met uw bestelling. Via telefoon 5000, messenger of twitter.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen