- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Herladen
Ik had dus online een herlaadkaart besteld er stond 2 werkdagen na een week nog steeds niet aangekregen normaal doe ik het via online in 1 keer maar er was een deal dat je voor 10 euro 15 euro in de plaats kreeg maar weet iemand wanneer dit dan aankomt?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik had dus online een herlaadkaart besteld er stond 2 werkdagen na een week nog steeds niet aangekregen normaal doe ik het via online in 1 keer maar er was een deal dat je voor 10 euro 15 euro in de plaats kreeg maar weet iemand wanneer dit dan aankomt?
Ugh @Emanueldoru,
Je zou een track&trace moeten krijgen bij elke bestelling. Maar zoals @Cdt24801 het zegt, kan je nog altijd contact opnemen met de Customer Service stamleden of met de Webcare-tribe.
Totem's saluut !
Totem
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Geduld hebben is meestal de oplossing bij orange 😅😊
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Emanueldoru beste eens doen wat @Cdt24801 zegt contact zoeken met de klantendienst via FB of bellen met de 5000. Het had al in orde moeten zijn.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Als je nieuw bent bij Orange zul je al snel ervaren dat je heel veel geduld moet hebben. Wat niet wegneemt dat activaties en leveringen doorgaans toch wel tijdig gebeuren, maar het kan steeds fout lopen (lees: vertraging hebben).
Je kan steeds de klantendienst contacteren om na te gaan hoe het staat met uw bestelling. Via telefoon 5000, messenger of twitter.
