annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het maandelijkse overschot op uw factuur,

Topic gestart op: 08-07-23 16h49

Antwoorden: 8 antwoorden

fregilcy
Aspirant genezer

Het maandelijkse overschot op uw factuur,

Wat gebeurt er met hetgeen je niet gebruikt van uw abonnement, de tijd die je over hebt om te bellen of de tijd die je over hebt om mobiel internet te gebruiken, iedere maand heb ik overschot, zowel voor het bellen als voor het internet, maar als ik dan eenmaal kort gebruik maak om naar mijn zoon in het buitenland te bellen, dat wordt dan toch extra buiten het abonnement aangerekend zelfs als er nog heel veel overschot is om gewoon te bellen. Moest men iedere maand het overschot terugbetalen dan zou ik zeker verschillende keren kunnen bellen naar het buitenland. Per slot van rekening je betaald voor iets en je kunt het gebruiken maar wat soepelheid zou hierin ook wel mogen als je nu een paar maanden veel over hebt zou het dan niet billijk zijn dat je dan enkele minuten naar het buitenland kunt bellen, ik weet wel winst moet er gemaakt worden maar moet het allemaal voor dezelfde ontvanger zijn?

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
patrick2
Wijze
Wijze

@fregilcy 

Als je een abonnement neemt met de meeste data erin en dan onbeperkt bellen + sms'en en je weet dat je dit niet op krijgt is het dus tijd voor een lager abonnement. Tegenwoordig zit in elk abonnement onbeperkt bellen maar je kan wel een lagere data bundel kiezen. Als jij merkt dat je aan 20 GB per maand genoeg hebt moet je dus geen Go Unlimited nemen met 300 GB data. 

Als je merkt dat je en niet veel belt en niet veel data , of lees bijna gaan data , nodig hebt kun je ook een herlaadkaart nemen ook dan betaal je niks te veel. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


SVB
Veteraan verkenner

Jammer genoeg is een abonnement voor een maand, en wat niet gebruikt is vervalt gewoon. Indien je steeds heel veel over hebt kan je overwegen een goedkoper abonnement te nemen. 

Josette
Wijze
Wijze

@fregilcy @Frauke83 goedenavond,

jullie hebben overschot van gelijk.

Ik heb dat ook al eens aangekaart, om de GB van internet

op te sparen, wanneer ik ze nog heb in het buitenland, waar géén wifi is.

Maar helaas pindakaas, tot nu toe niets.

Maar dat is wel overal hoor.

@fregilcy ik weet niet waar je zoon woont, maar via Wathsapp

kost je dat niet hé.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Frauke83
Veteraan verkenner

Terechte opmerking, ik heb me die vraag ook al gesteld. Blijkbaar ben ik niet de enige die vindt dat ongebruikte data en belminuten op één of andere manier gerecupereerd zouden moeten kunnen worden. Maar helaas…

Als je de vraag aan Orange zou stellen, denk ik dat ze dan als antwoord zullen geven om je abonnement te downsizen…

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen