annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Het nieuwe mobiele portfolio is hier!

Topic gestart op: 25-06-24 19h39

Antwoorden: 12 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Het nieuwe mobiele portfolio is hier!

Ugh aan iedereen!

Totem is verheugd aan te kondigen dat Orange vanaf 24 juni een gloednieuw mobiele porfolio aanbiedt 😊

De tijd vliegt en onze mobiele Go-abonnementen hebben hun 4e verjaardagskaarsje al uitgeblazen.

Wat bevat de nieuwe Portfolio?

De portfolio bestaat uit 4 aanbiedingen:

Orange Mobile Child

Orange Mobile Small

Orange Mobile Medium

Orange Mobile Large

Meer informatie over deze aanbiedingen vind je via deze link 😉

Een paar regels over Orange Mobile Child

  • Altijd samen met een ander Orange Mobile abonnement
  • Maximum 2 Child abonnementen per klant.
  • Geen Travel Data Control (standaard geblokkeerd en kan niet worden gewijzigd)
  • Geen Surf Extra Card
  • SMS Premium Blokkering: als je een Tariefwijziging wilt doen naar een andere Orange Mobile, dan zal de SMS Premium blokkering actief blijven op de nieuwe formule.

Ben je al klant?

  • Bestaande klanten blijven op het GO-tariefplan.
  • Als je een nieuwe kaart wilt toevoegen, krijg je de nieuwe portfolio offers aangeboden.
  • Je kan je gesubsidieerde aanbod behouden met je GO.
  • Smart data-aanbiedingen blijven ongewijzigd

Hoe activeer ik het?

Je kan het zelf activeren via je Klantenzone of via My Orange 😊

Totem wil het beste voor zijn stam!

Totem

Labels (2)
12 ANTWOORDEN 12
bigMODDER
Leidende verkenner

@Totem 

Orange is echt goed bezig ! Zelf heb ik geswitcht van andere telecom provider naar Orange Mobile Large ! Ben onder de indruk , en ook heel cool dat jullie bij alle 3 de abonnementen verlaagde snelheid bieden eens je data bundel is opgebruikt ! Das echt knap !

Nu nog ondersteuning voor de Smartwatch en we zijn er !

Ps: De MyOrange app is ook echt wel veel moderner geworden !

 

Groeten

0 pluimen
Sofie-v
Ervaren verkenner

Sorry ik ken daar allemaal niet veel van dus heb mss een domme vraag.

Dus als we go zijn behouden we go? Maar wat als ik toch het nieuwe wil? Via de app komt erop dat ik het niet kan wijzigen.

Met vriendelijke groeten Sofie 

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

@Sofie-v 

Voor zover ik begrepen heb kun je je bestaand GO abonnement behouden

In My Orange kun je je huidig Go abonnement veranderen

Als je de app zegt dat je niet kan veranderen kan het zijn dat je recent een verandering hebt gedaan (je kunt 1 maal per facturatiecyclus veranderen) 

Sofie-v
Ervaren verkenner

Ik heb al heel lang geen verandering meer gedaan. 

Ik zal de klantendienst eens opbellen.  Bedankt 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen