annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Topic gestart op: 10-08-18 08h06

Antwoorden: 20 antwoorden

gsx3000
Ervaren verkenner

Hoe alle sms'en van Orange stoppen?

Weet er iemand hoe ik alle sms berichten van Orange kan stoppen. En eventueel deze via mail te ontvangen.

Labels (2)
0 pluimen
20 ANTWOORDEN 20
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  dit is geen oplossing, @gsx3000 en @woutercools willen alle Orange SMS berichten stoppen dus ook de "informatieve".

Zo is het bijvoorbeeld niet nodig om SMS over Orange Thank you te sturen als de klant de My Orange app gebruikt.

Het is heel eenvoudig, blokkeer 8090 en 8790 op je telefoon tenzij je liever je  telefoonnummer op een externe website inschrijft.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Totem

Aha, dat is dus ook voor het blokkeren van bonafide bedrijven. Ik meende dat deze lijst specifiek opgesteld was om die eeuwig ambetante telemarketeers te weren.

Niet dat het goed werkt, want ik heb me al meerdere keren ingeschreven en toch bellen ze nog af en toe ..Smiley Verdrietig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh!

 

@Cdt24801: Nochtans verplicht de wet organisaties en bedrijven om je niet meer op te bellen. Je kan dan best klacht indienen bij de Economische Inspectie.

 

@Jerre: De informatieve sms'en kan je inderdaad niet uitschakelen wegens wettelijke bepalingen. Maar de sms'jes van Orange Thank You kan je wel deactiveren in je klantenzone. Het klop dat de link niet naar behoren werkt :-(. Er wordt dan ook momenteel een oplossing gezocht voor de defecte link.

Bedankt voor jullie begrip!

 

Het regent kleurrijke pluimen

Totems Saluut

0 pluimen
Jerre
Gewaardeerde genezer

@Totem  8090 en 8790 staan bij mij in de blocked contact lijst, hierdoor worden de berichten op mijn toestel gearchiveerd zonder notificatie en kan ik ze later lezen en wissen.

Bevestigingen van aanpassingen komen van 5000 dus die laat ik door.

Jerre
Gewaardeerde genezer

Je kan de nummers blokkeren op je telefoon, kijk bij de instellingen in de telefoon en SMS app.
Op deze manier kan je de blokkering later zelf annuleren indien gewenst.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen