Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-09-20 13h32
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hey, hey,
Vraag ik zou een nieuw toestel Samsung
willen kopen, ik zou deze aankopen op Media-markt omdat daar momenteel grote kortingen worden gegeven.
Echter ik heb totaal geen kennis van het overzetten van mijn gegevens van Samsung Smartphone S9 die ik nu heb naar het nieuwe model.
Doen ze dit in een orange winkel als je daar een abonnement hebt ? Zelfs als het toestel niet bij hen gekocht is ?
Of bestaat er ergens een hele duidelijke uitleg, stap voor stap hoe je dit moet doen, zonder dat ik alles kwijt speel dat nu op mijn gesm staat ?
Dank jullie voor de input
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Kimpetein het zal beter zijn met wifi want anders ga je veel data verliezen voor een overzetting.
Dit kan je met de app smart switch
@Anoniempje schreef:
Dit kan je met de app smart switch
Mag ik u erop wijzen dat je reageert op een item van reeds bijna een jaar oud? Bovendien staat het antwoord dat jij nu gegeven hebt er ook reeds, slechts enkele posts hoger.
@Kimpetein ik kan je een hele uitleg geven maar misschien is het dan moeilijker te begrijpen. Want er zijn verschillende manier om je gegevens over te zetten. Hier heb je een link die je kan volgen voor de overzetting.
https://www.samsung.com/nl/apps/smart-switch/
als ze in deze app spreken over een draadloze verbinding, dan veronderstel ik dat dat met een WIFI verbinding kan of zet ik hem beter op 4G ?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |