Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-05-18 09h32
Antwoorden: 2 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil een arend bijbestellen bij mijn love zodat ik ook daar de verdubbelaar op krijg. Waar kan ik dees fixen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
MathiasK,
Let wel, sinds het nieuwe aanbod bij Arend (namelijk unlimited) is er geen dubbele data meer op dat abonnement. Deze werd recent unlimited met een verdubbeling van de data tot waar je aan de volle snelheid geniet van het abonnement (20GB daarna kan je blijven verder surfen aan verminderde snelheid).
Hier kan je de lijst terugvinden van de abonnementen die nog in aanmerking komen:
Abonnement overzicht Love dubbele data
MathiasK,
Let wel, sinds het nieuwe aanbod bij Arend (namelijk unlimited) is er geen dubbele data meer op dat abonnement. Deze werd recent unlimited met een verdubbeling van de data tot waar je aan de volle snelheid geniet van het abonnement (20GB daarna kan je blijven verder surfen aan verminderde snelheid).
Hier kan je de lijst terugvinden van de abonnementen die nog in aanmerking komen:
Abonnement overzicht Love dubbele data
Je kan hiervoor bellen naar de klantendienst op het nummer 5000 of via een Orange shop in je buurt.
Alle abonnementen onder hetzelfde klantnummer (met een Love contract) krijgen een verdubbeling van de data volume.