annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe bespaar je geld?

Topic gestart op: 18-10-22 11h21

Antwoorden: 16 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoe bespaar je geld?

 

Ugh allemaal!

Zoals je weet zijn de prijzen het afgelopen jaar door de inflatie gestegen.

Totem dacht dat het goed zou zijn je enkele tips en tricks te geven om jouw rekeningen te verlagen en onnodige uitgaven te vermijden.

Het is belangrijk een offer te nemen dat helemaal aan jouw verbruik is aangepast.

Vraag je je af hoe je er een kunt vinden?

Niet moeilijk, het volstaat een eenvoudige analyse te doen van jouw behoeften.

Het is de bedoeling het offer te kiezen dat beste bij je past om te voorkomen dat je buiten forfait gaat en moet bijbetalen. Dat zou ronduit jammer zijn.

Je moet uiteraard niet het duurste abonnement kiezen als dat niet nodig is!

Kijk voor jezelf na hoeveel GB en belminuten je precies per maand gebruikt en vind zo de formule die het best bij je gewoontes aansluit. Zo betaal je niet meer of minder 😉.

Je vindt onze mobiele aanbiedingen hier.

Klanten die een Love-pakket hebben, genieten een korting op de mobiele abonnementen die in het pakket zijn inbegrepen. Hier is de link naar deze informatie.

Als je twee Go intense of twee Go extreme neemt, heb je recht op een “multi-product-voordeel”.

Kijk gerust eens naar dit artikel op de website van RTL info, waar je de mening van Testaankoop over dit onderwerp kunt lezen;  het is erg interessant!

Totem en de Geesten willen het beste voor de stam!

Totem

Totem_0-1666084641621.jpeg

 

Labels (2)
16 ANTWOORDEN 16
chofke1969
Aspirant verkenner

beste 

ik ben reeds 25 jaar klant en kan er niet bij dat nieuwe klanten voor een go intense abbo slechts 22 euro zouden betalen en ik er 32 zou moeten betalen indien ik me abbo wijzig van go plus naar intense; dit is toch gewoon schandalig   

chofke1969
Aspirant verkenner

dan kan ik beter naar een extreme gaan , doch zoveel data heb ik niet nodig. 

Leden met de meeste pluimen