annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

facturen

Topic gestart op: 20-08-23 12h58

Antwoorden: 9 antwoorden

vervloetelke
Ervaren verkenner

facturen

OPGELOST

mijn vorige 2 facturen heeft orange een fout bij gemaakt. ik betaal voor de 1ste factuur in 3x in die zelfde maand en orange gaat 2 bedragen **bleep** van het totaal van de 1ste factuur en het 3de bedrag trekken ze af van de nieuwe factuur. mag dit zomaar? ik vermelde wel iedere keer de juiste mededeling en toch zit ik door hun nu met een achterstal terwijl ik gewoon braafjes in stukken betaalde in die maanden.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

neem contact op met de klantendienst.  Je krijgt je geld zeker terug

Ofwel behoud je de domiciliëring, ofwel zet je ze stop en schrijf je iedere maand over

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Helen1
Ervaren genezer

@vervloetelke 

Beste

Als je nieuw bent dan is je eerste factuur is deze hoger want ze rekenen een extra maand/ periode aan maar na je tweede factuur trekken ze het extra bedrag dat je te veel hebt betaald, af van je huidige faktuur.

Zo doen ze dat nu eenmaal. Het is een soort van waarborg, zo moet je het zien. Dat je niet van de ene provider naar de andere gaat.

Maar als er een miscalculatie is gemaakt dan moet je dit aangeven aan de klantendienst, waar ze alles kunnen nagaan. Zo betalen ze je de extra's die je te veel hebt betaald, niet terug, maar trekken ze die af van de volgende faktuur.

Hoop dat dit wat duidelijk is voor jou?

Mensen kunnen soms ook met fakturatie fouten maken, als je het op papier kunt aangeven dan stellen ze het terug goed hoor.

Mvg

Helen1

vervloetelke
Ervaren verkenner

het is zo, ik ben al 2 jaar klant met mijn gsm. al 2 jaar klant dus met mijn gsm. normaal gaat de betaling er via domicilieering af en dat was toen niet gebeurd door een fout bij mijn bank. deze maand juist het zelfde. maar voor vorige maand schreef ik de bedragen dus gewoon handmatig over dan maar naar hun. ik deed de betaling voor vorige maand in 3 delen omdat het niet anders kon toen. 2 van die bedragen telde ze voor de factuur van vorige maand en het laatste deel telde ze al voor de nieuwe factuur. dit ondanks ik gewoon braafjes de juiste en zelfde mededeling vermelden. dit kan toch niet kloppen? 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Als je nieuw bent dan is je eerste factuur is deze hoger want ze rekenen een extra maand/ periode aan maar na je tweede factuur trekken ze het extra bedrag dat je te veel hebt betaald, af van je huidige faktuur.

Neen, ze trekken niks af.  Je betaalt altijd een maand vooruit - eigenlijk een halve, de factuur komt halverwege de periode.

> Zo doen ze dat nu eenmaal. Het is een soort van waarborg, zo moet je het zien. Dat je niet van de ene provider naar de andere gaat.

Heeft niks te maken met naar een andere provider te gaan

 

0 pluimen
vervloetelke
Ervaren verkenner

het is zo, ik ben al 2 jaar klant met mijn gsm. al 2 jaar klant dus met mijn gsm. normaal gaat de betaling er via domicilieering af en dat was toen niet gebeurd door een fout bij mijn bank. deze maand juist het zelfde. maar voor vorige maand schreef ik de bedragen dus gewoon handmatig over dan maar naar hun. ik deed de betaling voor vorige maand in 3 delen omdat het niet anders kon toen. 2 van die bedragen telde ze voor de factuur van vorige maand en het laatste deel telde ze al voor de nieuwe factuur. dit ondanks ik gewoon braafjes de juiste en zelfde mededeling vermelden. dit kan toch niet kloppen? 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen