Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-02-18 19h34
Antwoorden: 16 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Enkele mogelijkheden om je PUK code te weten te komen als je deze kwijt bent:
-Bellen naar de helpdesk (5000 of 0495 95 95 00) optie PUK code.
-Inloggen in je klantenzone (je moet dan wel al een login hebben) Je kan niet registreren als je SIM kaart vergrendeld zit, wat er er zal een verificatiecode naar je GSM gestuurd worden.
-Op je PIN/PUK kaart waar je je SIM kaart uitgeklikt hebt.
Greetz!
@kim_vh91 schreef:
Ik ben nog niet geregistreerd op de klantenzone en ik ben mijn pin code vergeten en heb de puk code nodig. ik kan niet bellen naar de klantendienst omdat mijn gsm uit staat. hoe kan ik mijn PUK code ontvangen
Probeer eens via FB messenger of twitter, dat kan via de PC.
Anderzijds, kun je niet even een foon van een vriend, kennis of familie gebruiken?
Helpdesk is onbereikbaar door onvoorziene omstandigheden. Weet iemand wanneer dit opgelost zal zijn.
Helpdesk is onbereikbaar door onvoorziene omstandigheden. Weet iemand wanneer dit opgelost zal zijn.
Ugh @PieterH,
De helpdesk is inderdaad momenteel niet berijkbaar, onze technische diensten doen hun best om dit zo rap mogelijk op te lossen. Er is nog geen precieze info over wanneer dit opgelost zal zijn.
Onze Webcare stamleden zijn nog altijd beschikbaar en kunnen je ook helpen.
Tribers ! De nieuwe structuur komt eraan,
Totem
niks opgelost,enkel melding van gewonnen eerste badje
WTF????
ben weg vr ik ,alles kapotsla en ga nr terminale vriend,,,,pffff....
niks opgelost,enkel melding van gewonnen eerste badje
WTF????
ben weg vr ik ,alles kapotsla en ga nr terminale vriend,,,,pffff....
Ugh @leslie,
Hebben bovenstaande tips van onze gewaardeerde verkenner, @007 je niet verder geholpen?
Met een ander nummer kan je de klantendienst bereiken via het nummer 02 745 95 00
🦅 Totems Saluut 🦅