annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe kan ik mijn dataverbruik in het buitenland controleren ?

Topic gestart op: 04-08-23 11h18

Antwoorden: 3 antwoorden

NathalieL
Orange-expert
Orange-expert

Hoe kan ik mijn dataverbruik in het buitenland controleren ?

Dag iedereen !

Je wilt onaangename verrassingen vermijden en weten waar en hoe dataverbruik in het buitenland te blokkeren of te beperken ? Dat is langs hier ! Alles wordt duidelijk uitgelegd in de volgende video:

Prettige vakantie en tot binnenkort !

Labels (1)
3 ANTWOORDEN 3
Helen1
Ervaren genezer

@NathalieL door data roaming off te zetten, vliegtuigstand , zo heb je wel geen internet maar ook zeker geen data verbruik. Vliegtuigstand opheffen, dataroaming off, en dan bij je instellingen, je apps klikken en uitschakelen qua actief mogen zijn. Zo ook ervoor zorgen dat ALLE tabbladen en apps gesloten en niet actief zijn/ open staan.

Je kan tijdelijk disabled gebruiken, dan gebruikt die app geen data, maar moet je per app 1 per 1 na gaan of die dat je zeker niet gaat gebruiken, disabled is. Dan bespaar je daar gegarandeerd data op want de meeste hebben reclame e.d. en eens je iets opent, vergeten sommigen om deze te sluiten en dan blijft het sowieso een beetje data gebruiken.

 

Mvg

 

0 pluimen
Frauke83
Veteraan verkenner

Heel duidelijk! Dankjewel @NathalieL !

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@NathalieL bedankt om dit zo uit te leggen.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen