annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe officiële klacht neerleggen?

Topic gestart op: 27-03-19 08h20

Antwoorden: 11 antwoorden

ontsnapt
Gewaardeerd verkenner

Hoe officiële klacht neerleggen?

OPGELOST

Ik wil graag een klacht tegen Orange neerleggen. Deze gaat over een mobielnummer dat ze 3 maanden dubbel in rekening hebben gebracht (zowel bij mij als de nieuwe eigenaar van het nummer). Ondanks dat ze de overdracht schriftelijk hebben bevestigd zijn ze deze bevestiging kwijt. Heb ze de schriftelijke bevestiging toegestuurd maar deze zijn ze ook kwijt. Heb ze de overname papier toegestuurd en dan krijg je een mail of je de overname papieren toe zil sturen. Heb ze de bevestiging van het abonnement van de nieuwe eigenaar toegestuurd maar deze kunnen ze niet vinden in hun systeem. In totaal heb ik 250 minuten met hun gebeld maar ze krijgen het niet geregeld en zijn steeds alle papieren kwijt.

Ik heb hun gevraagd waar ik een klacht kan neerleggen. Geen reactie. Via messanger is de enige reactie dat ik moet betalen.

Ik wil nu ook geen klacht meer neerleggen bij Orange omdat dat geen enkele zin heeft maar bij een officiele instantie. Wie weet waar dit kan. Het hoeft niet kosteloos te zijn. 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ontsnapt  wat een vervelende situatie wat er allemaal gebeurd ( is ) . U kan eventueel bij Testaankoop een klacht neerleggen maar natuurlijk kan u via de website van Orange ook een klachten formulier neer leggen. Hopelijk gaat het allerzins nog in orde komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@ontsnapt  wat een vervelende situatie wat er allemaal gebeurd ( is ) . U kan eventueel bij Testaankoop een klacht neerleggen maar natuurlijk kan u via de website van Orange ook een klachten formulier neer leggen. Hopelijk gaat het allerzins nog in orde komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Naomi1
Aspirant verkenner

Beste,

U meldt dat er online een klachten formulier kan ingevuld worden. Waar kan deze teruggevonden worden. Heb de hele website afgezocht, maar die zit blijkbaar goed verdoken.

Alvast bedankt.

patrick2
Wijze
Wijze

@Naomi1  we zijn nu al meer dan een jaar verder  gezien de post en alles in veranderd. Ook de online formulieren zijn eraf gehaald en mail behandeling is er ook niet meer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Naomi1
Aspirant verkenner

Hoe kan er tegenwoordig dan wel een klacht worden neergelegd?

Alvast dank.

 

Leden met de meeste pluimen