Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-19 08h20
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik wil graag een klacht tegen Orange neerleggen. Deze gaat over een mobielnummer dat ze 3 maanden dubbel in rekening hebben gebracht (zowel bij mij als de nieuwe eigenaar van het nummer). Ondanks dat ze de overdracht schriftelijk hebben bevestigd zijn ze deze bevestiging kwijt. Heb ze de schriftelijke bevestiging toegestuurd maar deze zijn ze ook kwijt. Heb ze de overname papier toegestuurd en dan krijg je een mail of je de overname papieren toe zil sturen. Heb ze de bevestiging van het abonnement van de nieuwe eigenaar toegestuurd maar deze kunnen ze niet vinden in hun systeem. In totaal heb ik 250 minuten met hun gebeld maar ze krijgen het niet geregeld en zijn steeds alle papieren kwijt.
Ik heb hun gevraagd waar ik een klacht kan neerleggen. Geen reactie. Via messanger is de enige reactie dat ik moet betalen.
Ik wil nu ook geen klacht meer neerleggen bij Orange omdat dat geen enkele zin heeft maar bij een officiele instantie. Wie weet waar dit kan. Het hoeft niet kosteloos te zijn.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@ontsnapt wat een vervelende situatie wat er allemaal gebeurd ( is ) . U kan eventueel bij Testaankoop een klacht neerleggen maar natuurlijk kan u via de website van Orange ook een klachten formulier neer leggen. Hopelijk gaat het allerzins nog in orde komen.
@Naomi1 je kan via het Webacre team sturen dat is Messenger of Twitter. Zij zullen het door geven aan de juiste dienst en uiteindelijk je een antwoord geven. Weet niet waar het over gaat maar zo kan je het doen andere wegen zijn er niet . Ja je kan ook bellen de klantendienst.
Dank u. Heb contact gehad met contactcenter maar wordt steeds heen-en-weer geslingerd. De antwoorden die ik krijg komen nooit overeen met elkaar. De ene zegt doe het zo andere dat kan zo niet het kan enkel zo...
Is genoeg geweest. Sta hier al 2 maanden op den **bleep**. Als ik tegen donderdag 30 april niet geholpen ben, neem ik contact met ombudsman.
In februari heb ik overstap gedaan van het volledig pakket naar Telenet. Ondanks dat ik nu klant ben bij Telenet blijf ik facturen krijgen van orange. Er werd ons gezegd dat dit was omdat we digicorder en modem nog hadden en deze moesten opsturen. We moesten factuur niet betalen. Hebben alle instructies opgevolgd. Later belde mij man omdat we opnieuw een factuur kregen. En herinneringen van de niet betaalde factuur. Ze meldden ons toen dat ze onze modem en digicorder niet hadden ontvangen. En als we konden aantonen dat dit verstuurd was ze de levering konden traceren. Bij ontvangst het abonnement stoppen en zelfs een creditnota konden opmaken voor de ontvangen facturen. Heden belden we terug om info door te geven zodat eindelijk alles in orde kon gebracht worden. Echter zei sophie van de klantendienst dat het er niet toe deed gezien het abonnement apart moest stopgezet worden. En dat er geen creditnota kon opgemaakt worden en dat we alles maar met telenet moeten regelen. Ben het kotsbeu ik wil graag voor een keer een duidelijk antwoord betaal hier al 2 maanden bij zowel telenet als orange. En voor de maand maart alleen zit ik aan het dubbel factuurbedrag van wat ik eerder had plus nog de aanrekening van Telenet.
waar vind ik info van ombudsman,
heb het ook gehad
bijna 4 maand zonder tv
en geen hulp