Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-11-22 09h05
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik probeer al even om orange te contacteren maar heb een drukke job waarbij ik geen uur in een wachtrij kan staan en ook niet zomaar mijn telefoon kan opnemen. Ik werk ook zaterdagen en op zeldzame momenten dat ik thuis ben binnen de openingsuren van orange ben ik van met mijn twee kleine kinderen bezig.
Is er een mogelijkheid om via mail of chat met orange te communiceren?
Ik zei namelijk al meermaals een abonnement op maar blijf facturen krijgen.
@Ad3 goedemiddag.
Je kan hier eens lezen gaan.
https://www.orange.be/nl/contact#/je-facturen-en-betalingen
Je kan ook via FB-Messenger een bericht sturen.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
@Ad3 Je zal toch eens moeten of wel naar de winkel gaan met je facturen en duidelijk maken . of via chat 💬 met Facebook kan je ook communiceren en naar het nr 5000 bellen . Heb je de app van My Orange . Er zit niets anders op dan zelf het op te lossen . Ga eens naar de winkel voorzie ergens een gaatje en ze helpen je er met heel veel plezier ook kinderen mogen binnen in de shop . Want anders blijft het een straatje zonder einde .😉
fijne groetjes tinneke2