Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-05-19 19h32
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dag iedereen,
Ik heb mijn moeder een cadeau gedaan, nieuwe iPhone XR.
Ze komt van oude Nokia die 10 jaar oud is dus is ze van SIM-kaart moeten veranderen.
Ik vroeg dan als het mogelijk was haar de Tempo Giga te geven.
In de winkel zei de verkoper mij: "Ah, gewoon naar 5123 bellen en jouw tarief plan zelf aanpassen, wij kunnen dit niet".
Raar want ik heb Tempo Giga sinds 3-4 jaar en heb nooit zelf iets moeten aanpassen maar enfin.
Ik installeer de Orange-app op de iPhone en zie idd dat de vorige tarief meegenomen is: Dolfijn.
Ok, dit wil ik dus in Tempo Giga veranderen.
We komen thuis en ik bel naar 5123. Tiens, niks van opties voor tariefplan te veranderen, zucht.
Zal dan zelf maar wat opzoeken.. Goed, #121# gevonden via website van Orange.
Ik bel ernaar toe en wat krijg ik te zien: "Jouw huidig tariefplan is Tempo Giga"..
Wat?!
Ik versta hier niks van.. De Orange-app zegt mij dat het Dolfijn is en kan geen andere optie kiezen in de app en als ik bel naar #121# zegt men dat ze toch al Tempo Giga is..
Wat moet ik doen?! En please, stuur me niet terug naar de winkel want in Gent met circulatieplan.. Heb precies al tijd verloren daar met verkeerde informatie..
Extra info:
- andere (oude) GSM en SIM-kaart zijn inactief (GSM ligt werkelijk uit sinds we uit de winkel zijn)
- iPhone werd al opnieuw opgestart
- er kan gebeld en SMS verstuurd worden van iPhone naar anderen en vice versa
- er is een 4G-label te zien rechtsvanboven op de iPhone maar kan niet op het internet
- er zijn al enkele uren verstreken
- Orange-app toont wel de juiste belwaarde
Gezien we niet weten wat er gebeurd als ik nu 15euro (Dolfijn of Giga zonder dat we het weten) wil opladen op haar iPhone, wil ik 't risico ook niet nemen voor Dolfijn-tarief te herladen. Ik moet er zeker van zijn als ik 15 euro oplaad, ook oplaad voor Tempo Giga en de 4GB krijg.
Mvg,
Olivier
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is idd Tempo Giga volgens Klantenzone.
Ik heb deze opgeladen met 15 euro en is idd 4GB, 4000 SMS'en, ..
Ik vind wel dat het wat raar is met het Dolfijn-teken in Orange-app maar goed, het werkt nu.
Bedankt voor jullie hulp!
@Ollie_Ghent zoals het antwoord van @Cdt24801 al aangeeft ook in de plantenzone een profiel aan maken . Daar kan u ook zien wel tarief plan u heeft.
Belangrijk om te weten is dat het mogelijk is om van een abonnement naar een Tempo Giga te gaan. Enkel wat u moet doen is de indentiteitskaart van uw moeder meenemen omdat deze kaart op haar naam geactiveerd wordt , privecy wet .
Heb je al eens een login gemaakt voor de klantenzone op PC? Die is iets uitgebreider dan de app.
Dan kan je daar ook nog eens nagaan welke formule nu daadwerkelijk actief is. En ook opladen kan via die klantenzone.
Het is idd Tempo Giga volgens Klantenzone.
Ik heb deze opgeladen met 15 euro en is idd 4GB, 4000 SMS'en, ..
Ik vind wel dat het wat raar is met het Dolfijn-teken in Orange-app maar goed, het werkt nu.
Bedankt voor jullie hulp!
@Ollie_Ghent eventueel eens de app eraf halen en terug opnieuw erop zetten. Kan zijn dat deze niet mee veranderd is na de verandering.