annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoelang kan je je gsm-nr behouden wanneer er geen belkrediet meer op staat op de herlaadkaart?

Topic gestart op: 25-01-18 12h38

Antwoorden: 8 antwoorden

alain_c
Ervaren verkenner

Hoelang kan je je gsm-nr behouden wanneer er geen belkrediet meer op staat op de herlaadkaart?

OPGELOST

hoelang kan je je gsm-nr behouden wanneer er geen belkrediet meer op staat op de herlaadkaart?  

Concreet, mijn belkrediet verviel op 21/12/2017. Geen krediet bijgevoegd. Dus hoelang gaat men naar mij kunnen telefoneren op het nummer?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Blossom
Gewaardeerd verkenner

Beste Alain,

- Als je hebt herladen, dan moet je binnen de 12 maanden een nieuwe herlaadbeurt doen. Doe je dat niet, dan wordt je telefoonnummer gedeactiveerd.

- Als je na een herlaadbeurt gedurende 12 maanden geen gebruik maakt van je telefoon, dan zal je nummer ook gedeactiveerd worden.

Normaal gezien zal je 1 maand op voorhand wel een sms van Orange krijgen met de boodschap dat je telefoonnummer afgesloten zal worden.

 

Deze info kan je nalezen in de algemene voorwaarden voor een Orange herlaadkaart.

link website: https://e-services.business.orange.be/medias/roaming/NL/GC_1702005_Prepaid_NL.pdf

1.3. Herlaadkaart en Oproepnummer

Bij de ontvangst van de herlaadkaart wordt aan de Klant een oproepnummer toegekend. Behoudens voorafgaande overeenkomst tussen Orange en de Klant of indien de Klant zijn nummer overdraagt in het kader van “Mobiele Nummeroverdraagbaarheid” van een andere operator naar Orange, kan de Klant zich niet beroepen op het recht om een bepaald Orange-telefoonnummer te eisen. De Klant kan de Dienst gebruiken voor zover hij binnen een periode van 12 maanden, te rekenen vanaf de eerste oproep of zijn laatste herlading, minstens éénmaal herladen heeft. Zoniet wordt het oproepnummer gedeactiveerd. Bij elke herlaadbeurt start een nieuwe gebruiksperiode van 12 maanden. De herlaadkaart wordt eveneens gedeactiveerd indien gedurende een onafgebroken periode van 12 maanden het oproepnummer niet gebruikt werd om een oproep te doen. De klant wordt hiervan 1 maand op voorhand op de hoogte gebracht met een sms.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Jessica1011
Aspirant verkenner

Niet herladen na 12 maanden dan wordt je kaart gedeactiveerd! 


Blossom schreef:

Beste Alain,

- Als je hebt herladen, dan moet je binnen de 12 maanden een nieuwe herlaadbeurt doen. Doe je dat niet, dan wordt je telefoonnummer gedeactiveerd.

- Als je na een herlaadbeurt gedurende 12 maanden geen gebruik maakt van je telefoon, dan zal je nummer ook gedeactiveerd worden.

Normaal gezien zal je 1 maand op voorhand wel een sms van Orange krijgen met de boodschap dat je telefoonnummer afgesloten zal worden.

 

Deze info kan je nalezen in de algemene voorwaarden voor een Orange herlaadkaart.

link website: https://e-services.business.orange.be/medias/roaming/NL/GC_1702005_Prepaid_NL.pdf

1.3. Herlaadkaart en Oproepnummer

Bij de ontvangst van de herlaadkaart wordt aan de Klant een oproepnummer toegekend. Behoudens voorafgaande overeenkomst tussen Orange en de Klant of indien de Klant zijn nummer overdraagt in het kader van “Mobiele Nummeroverdraagbaarheid” van een andere operator naar Orange, kan de Klant zich niet beroepen op het recht om een bepaald Orange-telefoonnummer te eisen. De Klant kan de Dienst gebruiken voor zover hij binnen een periode van 12 maanden, te rekenen vanaf de eerste oproep of zijn laatste herlading, minstens éénmaal herladen heeft. Zoniet wordt het oproepnummer gedeactiveerd. Bij elke herlaadbeurt start een nieuwe gebruiksperiode van 12 maanden. De herlaadkaart wordt eveneens gedeactiveerd indien gedurende een onafgebroken periode van 12 maanden het oproepnummer niet gebruikt werd om een oproep te doen. De klant wordt hiervan 1 maand op voorhand op de hoogte gebracht met een sms.


 

0 pluimen
Pieterjan
Gewaardeerd verkenner

Hallo,

In de praktijk heb je 2 belangrijke periodes: je belwaarde verdwijnt na 12 maanden niet herladen of inactiviteit, je nummer zelf word pas geschrapt na 13 maanden. Je hebt dus nog 1 maand om het nummer te kunnen heractiveren...

Groetjes,

Pieterjan

0 pluimen
RubenW
Ervaren verkenner

Bedankt Blossom, we zouden het zelf niet beter kunnen zeggen! 😉 Groetjes, Ruben

0 pluimen
alain_c
Ervaren verkenner

Hmm mm Gisteren naar 500 nr gebeld met de zelfde vraag. Daar kreeg ik als antwoord dat ik van geluk mocht spreken dat het nummer nog niet was afgesloten. Ik moest dringend geld bij zetten of anders was ik het nummer kwijt. Men heeft mij dus verkeerde info gegeven door Orange!


Blossom schreef:

Beste Alain,

- Als je hebt herladen, dan moet je binnen de 12 maanden een nieuwe herlaadbeurt doen. Doe je dat niet, dan wordt je telefoonnummer gedeactiveerd.

- Als je na een herlaadbeurt gedurende 12 maanden geen gebruik maakt van je telefoon, dan zal je nummer ook gedeactiveerd worden.

Normaal gezien zal je 1 maand op voorhand wel een sms van Orange krijgen met de boodschap dat je telefoonnummer afgesloten zal worden.

 

Deze info kan je nalezen in de algemene voorwaarden voor een Orange herlaadkaart.

link website: https://e-services.business.orange.be/medias/roaming/NL/GC_1702005_Prepaid_NL.pdf

1.3. Herlaadkaart en Oproepnummer

Bij de ontvangst van de herlaadkaart wordt aan de Klant een oproepnummer toegekend. Behoudens voorafgaande overeenkomst tussen Orange en de Klant of indien de Klant zijn nummer overdraagt in het kader van “Mobiele Nummeroverdraagbaarheid” van een andere operator naar Orange, kan de Klant zich niet beroepen op het recht om een bepaald Orange-telefoonnummer te eisen. De Klant kan de Dienst gebruiken voor zover hij binnen een periode van 12 maanden, te rekenen vanaf de eerste oproep of zijn laatste herlading, minstens éénmaal herladen heeft. Zoniet wordt het oproepnummer gedeactiveerd. Bij elke herlaadbeurt start een nieuwe gebruiksperiode van 12 maanden. De herlaadkaart wordt eveneens gedeactiveerd indien gedurende een onafgebroken periode van 12 maanden het oproepnummer niet gebruikt werd om een oproep te doen. De klant wordt hiervan 1 maand op voorhand op de hoogte gebracht met een sms.


 

Leden met de meeste pluimen