annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoeveel surfvolume?

Topic gestart op: 21-12-21 08h09

Antwoorden: 3 antwoorden

GuidoP
Aspirant verkenner

Hoeveel surfvolume?

OPGELOST

Hoi, 

ik begrijp niets van hoeveel surfvolume ik heb per maand. Waar vind ik mijn mobiel verbruik en wat is smart data? Zet ik beter mijn mobiel verbruik uit.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@GuidoP 

Eigenlijk heb je de antwoorden zelf allemaal gegeven maar zal het je uitleggen. 

Dat in het geel aangestreepte data is je maandelijks vast surfvolume , dus je hebt maandelijks 10 GB vast surf volume in je abonnement zitten wat je kan gebruiken. 

Aan jou smart data te zien heb je een gsm gekoppeld aan je abonnement is dus een toestel erbij genomen tegen korting. Dat wil dus zeggen dat je smart data erbij hebt gekregen van Orange maar hoe meer smart data des te hoger jou korting. Op die manier kan de klant eigenlijk zijn eigen korting kiezen ( let wel op want dit is niet bij iedere toestel ). 

In dit geval heb je smart data 3GB dus dat betekend dat jij van Orange nog eens 3GB extra krijgt per maand boven op je 10 GB vast surfvolume per maand. In totaal kan je dus 13 GB per maand gebruiken aan mobiele data. 

Waarom spreek ik over 10 GB vast surf volume ? Omdat als je contract gedaan is , je toestel is afbetaald , dan is de smart data weg dus heb je die 3 GB extra niet meer. Dan kan je eventueel zien voor een nieuw toestel of je laat het zijn zoals het is dus je behoud je Go Plus zonder gsm toestel erbij.

 

 

patrick2_0-1640070843194.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
GuidoP
Aspirant verkenner

Bedankt Patrick!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Aangezien je niet wist wat Smart Data is (en je dat nochtans zelf gekozen hebt voor een korting op de kostprijs van uw nieuwe foon) wil ik je toch wel even een kleine waarschuwing (of noem het goede raad) meegeven.

Je hebt dus duidelijk de context en de voorwaarden van uw aankoop niet ernstig doorgenomen. Je doet natuurlijk wat je zelf wil, maar in de wereld van online aankopen wordt er zeer veel aan oplichterij en semi-oplichterij gedaan. Het is dus altijd zaak van zeer goed te lezen onder welke voorwaarden je uw handtekening zet. Dat hoeft dus niet op papier, die handtekening, aanklikken dat je akkoord bent is genoeg.

En eens ze u zo liggen hebben gehad is het meestal niet eenvoudig om er vanaf te gereken en nog minder om uw geld te recupereren.

In dit geval ben je niet opgelicht maar je hebt dus veel geluk gehad door zomaar zonder deftig alles te lezen een aankoopverplichting aan te gaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@GuidoP 

Eigenlijk heb je de antwoorden zelf allemaal gegeven maar zal het je uitleggen. 

Dat in het geel aangestreepte data is je maandelijks vast surfvolume , dus je hebt maandelijks 10 GB vast surf volume in je abonnement zitten wat je kan gebruiken. 

Aan jou smart data te zien heb je een gsm gekoppeld aan je abonnement is dus een toestel erbij genomen tegen korting. Dat wil dus zeggen dat je smart data erbij hebt gekregen van Orange maar hoe meer smart data des te hoger jou korting. Op die manier kan de klant eigenlijk zijn eigen korting kiezen ( let wel op want dit is niet bij iedere toestel ). 

In dit geval heb je smart data 3GB dus dat betekend dat jij van Orange nog eens 3GB extra krijgt per maand boven op je 10 GB vast surfvolume per maand. In totaal kan je dus 13 GB per maand gebruiken aan mobiele data. 

Waarom spreek ik over 10 GB vast surf volume ? Omdat als je contract gedaan is , je toestel is afbetaald , dan is de smart data weg dus heb je die 3 GB extra niet meer. Dan kan je eventueel zien voor een nieuw toestel of je laat het zijn zoals het is dus je behoud je Go Plus zonder gsm toestel erbij.

 

 

patrick2_0-1640070843194.png

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen