Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-06-21 10h29
Antwoorden: 22 antwoorden
Goed nieuws! Go Plus krijgt nog meer data!
Vanaf 07/06 krijg je 10GB voor 20€, of 16€ met Love!
Dit is automatisch geldig voor zowel bestaande als nieuwe klanten.
Wat je nog moet weten
En wat met klanten die over hun datalimiet gingen?
Totem en de geesten zijn er voor je !
Totem
Ik heb sind vandaag een abonnement go plus had vroeger 15 Gb maar dat was voor mij teveel sinds ik geen Pc meer heb voorlopig . Hebben dit vandaag veranderd . Of het nu slim was weet ik niet exact goed . Maar denk 🤔 het wel . Tot ik weer een nieuwe heb .
Wanneer je zoveel data niet nodig hebt is het nooit fout van een abo lager aan te gaan. Vergeet niet dat je elke maand van abo kan veranderen, dus moest je een gewijzigde situatie hebben (bvb nieuwe PC waardoor je meer verbruikt) kun je meteen opnieuw overschakelen naar een hoger abo. Het verschil in kostprijs heb je in de tussentijd uitgespaard.
@Cdt24801 Dank u Stef voor de toelichting . Want dacht al die data voor niets . Beetje uitsparen nu voor een pc alle beetjes kunnen helpen hè . Laat wel weten als ik een pc heb . Blijf toch mooi bij Orange ben nog altijd zeer tevreden en in de winkel super vriendelijk man . Heel erg nogmaals dank 🙏van u ook tinneke2
Super. Voor deze aangename verrassingen blijf ik trouw aan orange