Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-19 22h07
Antwoorden: 15 antwoorden
In de klantenzone bij Mijn Profiel staat gebruikersprofiel. Hier staat op dit moment een gebruikersprofiel en dat is die van mij. Is het mogelijk om nog een gebruikersprofiel aan te maken, maar dan bijvoorbeeld voor mijn dochter. Zij hoef dan niet de facturen te zijn, maar bijvoorbeeld alleen de gegevens van haar mobiele abonnement. Dus geen beheerder, maar een gewone gebruiker.
@Rombo ja dat is inderdaad het nadeel omdat zij nu eigenlijk het hoofd nummer heeft begrijp wat u ermee bedoeld. Misschien maar ik zeg misschien een optie om nog een gsm nummer over tre zetten maar dan voor een klein abonnement? Ken uw verbruik niet of die van de andere ouder maar het is ook maar een optie natuurlijk. Als u tevreden bent van Orange en het bereik is het mischien de moeite waard.
@Rombo nee dat is dan inderdaad geen optie. Mischien anders eens de klantendienst contacteren hier over zodat zij een ander contact nummer kunnen toevoegen in uw klantenprofiel. Daarin kan u dan uw gsm nummer door geven mischien ook eventueel email adres zodat de communicatie toch via u verloopt. U kan namelijk ook met uw eigen gsm nummer naar de klantendienst bellen ; 02 745 95 00
Heb net even voor u gekeken in de klantenzone en daar zie ik geen mogelijkheid om er een extra nummer bij te zetten of een ander nummer door te geven. Maar neem aan dat een klantendienst dit wel moet kunnen doen. Heb zelf voor twee grote providers gewerkt en daar had ik deze mogelijkheden wel zou straf zijn bij deze klantendienst van niet 🙂