Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-03-19 22h07
Antwoorden: 15 antwoorden
In de klantenzone bij Mijn Profiel staat gebruikersprofiel. Hier staat op dit moment een gebruikersprofiel en dat is die van mij. Is het mogelijk om nog een gebruikersprofiel aan te maken, maar dan bijvoorbeeld voor mijn dochter. Zij hoef dan niet de facturen te zijn, maar bijvoorbeeld alleen de gegevens van haar mobiele abonnement. Dus geen beheerder, maar een gewone gebruiker.
@Rombo lijkt mij heel erg straf dat er maar enkel het hoofdnummer gebruikt kan worden. Neem eens contact via facbook messenger op met hun en stel hun eens de vraag of via twitter. Want denk niet dat dit de bedoeling kan zijn om maar 1 nummer door te geven als contact nummer.
@Rombo nee jammer genoeg kan ik zo niet oplossen anders heel graag. @Totem kan je eens kijken of het mogelijk is om voor deze klant het nummer van de ouder als contact persoon en het email adres bij hun klantennummer te zetten?
In de klantenzone van je dochter, kan je het e-mailadres aanpassen. Dan krijg je voortaan alle communicatie via jouw e-mail.
Of
Als je je nummer aan iemand anders wil geven (in jouw geval wordt jij de titularis van je dochters nummer), dan kan je dit gratis aanvragen in een Orange-shop.
Om tijd te winnen kan je het document hier al afdrukken en door beide partijen laten ondertekenen. Een medewerker van de Orange-shop zal dan samen met jou de aanvraag registreren.
Zodra alle documenten in het bezit zijn van de klantendienst, kan de overdracht worden uitgevoerd.
Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren
🏹 Totems Saluut 🏹