annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoofdeigenaar worden van dochters nummer?

Topic gestart op: 27-03-19 22h07

Antwoorden: 15 antwoorden

Rombo
Aspirant verkenner

Hoofdeigenaar worden van dochters nummer?

In de klantenzone bij Mijn Profiel staat gebruikersprofiel. Hier staat op dit moment een gebruikersprofiel en dat is die van mij. Is het mogelijk om nog een gebruikersprofiel aan te maken, maar dan bijvoorbeeld voor mijn dochter. Zij hoef dan niet de facturen te zijn, maar bijvoorbeeld alleen de gegevens van haar mobiele abonnement. Dus geen beheerder, maar een gewone gebruiker.

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Rombo
Aspirant verkenner

Vind het trouwens ook zeer vervelend dat Orange altijd je gsm nummer gebruikt voor contact op te nemen. Zoals gezegd is het gsm nummer in ons Love abonnement van onze dochter. Zij ontvangt altijd sms-jes en wordt door Orange gebeld als ik een vraag aan ze stel
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo  ja dat is inderdaad het nadeel omdat zij nu eigenlijk het hoofd nummer heeft  begrijp wat u ermee bedoeld. Misschien maar ik zeg misschien een optie om nog een gsm nummer over tre zetten maar dan voor een klein abonnement? Ken uw verbruik niet of die van de andere ouder maar het is ook maar een optie natuurlijk. Als u tevreden bent van Orange en het bereik is het mischien de moeite waard. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rombo
Aspirant verkenner

Ik heb een abonnement van het werk dus die kan ik niet overzetten naar Orange prive. Dit is dus helaas geen optie.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo  nee dat is dan inderdaad geen optie. Mischien anders eens de klantendienst contacteren hier over zodat zij een ander contact nummer kunnen toevoegen in uw klantenprofiel. Daarin kan u dan uw gsm nummer door geven mischien ook eventueel email adres zodat de communicatie toch via u verloopt. U kan namelijk ook met uw eigen gsm nummer naar de klantendienst bellen ; 02 745 95 00

Heb net even voor u gekeken in de klantenzone en daar zie ik geen mogelijkheid om er een extra nummer bij te zetten of een ander nummer door te geven. Maar neem aan dat een klantendienst dit wel moet kunnen doen. Heb zelf voor twee grote providers gewerkt en daar had ik deze mogelijkheden wel zou straf zijn bij deze klantendienst van niet 🙂 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rombo
Aspirant verkenner

Heb ik al een keer voor gebeld. Had toen gezegd dat ik alleen per e-mail op de hoogte gehouden wil worden maar dat ging niet. Ook konden ze alleen het hoofdnummer gebruiken. Hiervoor geldt ook weer wat ik eerder zei. Het is maar net wie je treft aan de andere kant. Is die wel of niet bereidt om mee te denken. Misschien nogmaals proberen te bellen met de klantendienst en hopen dat je de goede treft
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen