annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoofdeigenaar worden van dochters nummer?

Topic gestart op: 27-03-19 22h07

Antwoorden: 15 antwoorden

Rombo
Aspirant verkenner

Hoofdeigenaar worden van dochters nummer?

In de klantenzone bij Mijn Profiel staat gebruikersprofiel. Hier staat op dit moment een gebruikersprofiel en dat is die van mij. Is het mogelijk om nog een gebruikersprofiel aan te maken, maar dan bijvoorbeeld voor mijn dochter. Zij hoef dan niet de facturen te zijn, maar bijvoorbeeld alleen de gegevens van haar mobiele abonnement. Dus geen beheerder, maar een gewone gebruiker.

Labels (2)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo  lijkt mij heel erg straf dat er maar enkel het hoofdnummer gebruikt kan worden. Neem eens contact via facbook messenger op met hun en stel hun eens de vraag of via twitter. Want denk niet dat dit de bedoeling kan zijn om maar 1 nummer door te geven als contact nummer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Rombo
Aspirant verkenner

Zal ze nog eens contacteren. Bedankt in ieder geval voor het meedenken. Het is nog niet opgelost maar we hebben het wel geprobeerd.
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Rombo  nee jammer genoeg kan ik zo niet oplossen anders heel graag. @Totem kan je eens kijken of het mogelijk is om voor deze klant het nummer van de ouder als contact persoon en het email adres bij hun klantennummer te zetten? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Rombo  nee jammer genoeg kan ik zo niet oplossen anders heel graag. @Totem kan je eens kijken of het mogelijk is om voor deze klant het nummer van de ouder als contact persoon en het email adres bij hun klantennummer te zetten?

Ugh @patrick2, @Rombo,

 

In de klantenzone van je dochter, kan je het e-mailadres aanpassen. Dan krijg je voortaan alle communicatie via jouw e-mail.

 

Of

 

Als je je nummer aan iemand anders wil geven (in jouw geval wordt jij de titularis van je dochters nummer), dan kan je dit gratis aanvragen in een Orange-shop.

 

Om tijd te winnen kan je het document hier al afdrukken en door beide partijen laten ondertekenen. Een medewerker van de Orange-shop zal dan samen met jou de aanvraag registreren.

 

Zodra alle documenten in het bezit zijn van de klantendienst, kan de overdracht worden uitgevoerd.

 

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

 

🏹 Totems Saluut 🏹

Rombo
Aspirant verkenner

Orange doet echt hun best, maar het is telkens net niet. Ook de klantendienst is niet alles. Je moet het treffen met wie je te pakken krijgt. Het verschilt echt per klantendienst medewerker of ze bereidt zijn mee te denken of niet.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen