Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-09-18 22h38
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
paar weken geleden stond deze nog op de website met een dolfijnabonnement, sinds vorige week of misschien wel al langer is dit aanbod verdwenen, had al eens contact opgenomen hieromtrent via Facebook Messenger en ze zeiden dat dit er nog wel was.
Nu mijn vraag.
is dit wel zo?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
paar weken geleden stond deze nog op de website met een dolfijnabonnement, sinds vorige week of misschien wel al langer is dit aanbod verdwenen, had al eens contact opgenomen hieromtrent via Facebook Messenger en ze zeiden dat dit er nog wel was.
Nu mijn vraag.
is dit wel zo?
Ugh @JoeriMaes,
Je kan dit toestel ook aanschaffen met het abonnement Dolfijn. De prijs van de Huawei P20 Lite vraag je best aan onze Orange-stamleden. Ze helpen je graag verder :-)!
Laat het pluimen regenen
🦊 Totem 🦊
Hallo,
Nu mijn vraag.
is dit wel zo?
Ugh @JoeriMaes,
Je kan dit toestel ook aanschaffen met het abonnement Dolfijn. De prijs van de Huawei P20 Lite vraag je best aan onze Orange-stamleden. Ze helpen je graag verder :-)!
Laat het pluimen regenen
🦊 Totem 🦊
Ik denk dat ge deze vraag best aan @Totem stelt of eens belt naar 5000. Wij zijn zelf ook gewone klanten, dus ...de interne keuken van Orange kennen wij ook niet.
Je hebt @Totem al vermeld dus deze zal het antwoord mij hopelijk wel kunnen geven.
ben nieuw hier op het forum dus weet nog niet allemaal hoe het in elkaar zit allemaal 😊
alvast bedankt voor de respons
Komt helemaal goed, en je hebt het principe van mentionen al perfect begrepen