annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Huawei P30 voor 9 euro na aankoop google nest hub

Topic gestart op: 20-11-19 17h08

Antwoorden: 5 antwoorden

JorisW
Gewaardeerd verkenner

Huawei P30 voor 9 euro na aankoop google nest hub

OPGELOST

Hoi,

Ik kocht eind oktober een Google nest hub voor 49 euro. Ik heb daardoor mijn Koala abonnement voor 12 maanden vastgezet.

Zou ik nu ook nog een Huawei P30 kunnen kopen voor 9 euro? Wordt er na mijn 12 maanden nog eens 24 maanden bijgezet?

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
TomN
Orange-werknemer

Hoi @JorisW

 

Gebaseerd op de informatie die ik terug heb gevonden op de website ivm toestellen met korting kopen is het maximum 2 abonnementen met toestel (je hebt al 1 met de Google Nest Mini, dus mag je nog 1 abonnement nemen met een toestel).  Twee toestellen met korting op hetzelfde abonnement zal niet gaan volgens mij (wederom gebaseerd op de informatie).

Ik stel voor dat je zelf ook eens leest bij voorwaarden op deze pagina:

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm/huawei/huawei-p30-128-gb-zwart

En deze pagina:

https://www.orange.be/nl/producten-en-diensten/google-nest-mini (onderaan algemene voorwaarden).

 

Mijn posts geven mijn persoonlijke mening weer en zijn geenszins een officiëel antwoord van Orange. Ik ben ook gewoon een deelnemer aan het forum (als gebruiker).

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  u kan een tweede toestel nemen met abonnement op uw naam , namelijk tot MAX 2 abonnementen met toestel. Moest dit op uw eigen nummer willen betaald u de restwaarde terug van het toestel dus de overgebelen maanden van de 12. Als het een ander nummer betreft gaat het perfect en , afhankelijk van de abonnements duur kan u dus het tweede toestel erbij nemen 12 of 24 maanden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Anonymous
Niet van toepassing

Beste, Je kan dit pas na vervaldatum van u google nest, wel kan je deze afkopen of eventueel een nieuw abonnement afsluiten als je deze optie hebt in je gezin. Ook mogelijk is één van de gezinsleden haar of zijn nummer gebruiken.

Succes.Gr.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer

Hoi,

Ik kocht eind oktober een Google nest hub voor 49 euro. Ik heb daardoor mijn Koala abonnement voor 12 maanden vastgezet.

Zou ik nu ook nog een Huawei P30 kunnen kopen voor 9 euro? Wordt er na mijn 12 maanden nog eens 24 maanden bijgezet?

Hallo @JorisW,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

JorisW
Gewaardeerd verkenner

👍

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Beste, Je kan dit pas na vervaldatum van u google nest, wel kan je deze afkopen of eventueel een nieuw abonnement afsluiten als je deze optie hebt in je gezin. Ook mogelijk is één van de gezinsleden haar of zijn nummer gebruiken.

Succes.Gr.

patrick2
Wijze
Wijze

@JorisW  u kan een tweede toestel nemen met abonnement op uw naam , namelijk tot MAX 2 abonnementen met toestel. Moest dit op uw eigen nummer willen betaald u de restwaarde terug van het toestel dus de overgebelen maanden van de 12. Als het een ander nummer betreft gaat het perfect en , afhankelijk van de abonnements duur kan u dus het tweede toestel erbij nemen 12 of 24 maanden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen