annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb kosten door naar het buitenland te bellen, maar kreeg geen waarschuwing

Topic gestart op: 14-12-19 21h57

Antwoorden: 6 antwoorden

andresigodt
Aspirant scout

Ik heb kosten door naar het buitenland te bellen, maar kreeg geen waarschuwing

Hoe stel ik een waarschuwing in, moet 33€ betalen

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
MichelS
Aspirant verkenner

Bellen vanuit België naar een andere landcode valt niet onder roaming, maar onder internationaal bellen, dus kost ook geld.

Naar EU landen momenteel 0,23 eurocent per minuut en buiten de EU verschillend per zone, deze tarieven kan je vinden bij internationale tarieven op de website. 
Roamen letterlijk vertaald is zwerven, dus niet thuis zijn. Jou bundel in België is ook geldig in andere landen van de EU, maar dus niet naar andere landen vanuit België. 
Via een Orange shop kan je wel op je nummer laten activeren dat je een SMS krijgt als je buiten bundel kosten maakt. 
Zo kan je toch sneller die 33 euro vermijden en uiteraard door je goed te informeren als je niet helemaal zeker bent! 

0 pluimen
NelsonM
Orange-werknemer

Hoe stel ik een waarschuwing in, moet 33€ betalen

Hallo @andreisgodt,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@andresigodt  door te bellen naar het buitenland krijgt men geen waarschuwing. Je krijgt een waarschuwing als men buiten de bundel gaat met de mobiele data en dat is alles. Iedereen zou eigenlijk moeten weten dat als men van Belgie naar het buitenland belt dat er kosten aan zitten. Met de vaste lijn van Orange kan u gratis bellen naar het buitenland. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Movieman
Aspirant genezer

@andresigodt als je volgende link volgt krijg je meer uitleg hierover :https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/internationaal-roaming

Leden met de meeste pluimen