annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik kan niet naar speciale nummers bellen als ik filmps wil bekijken op site moet ik crediet hebben d

Topic gestart op: 10-11-19 22h17

Antwoorden: 8 antwoorden

Beinem
Gewaardeerd verkenner

Ik kan niet naar speciale nummers bellen als ik filmps wil bekijken op site moet ik crediet hebben d

OPGELOST
 
Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Beinem 

Je hebt toch niet toevallig in uw klantenprofiel of in de settings van uw foon aangeduid dat het bellen naar zulke betaalnummers geblokkeerd is?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @Beinem,

Zoals Cdt24801 het zegt, je kan inderdaad premium betaalnummers laten blokkeren en deblokkeren door de klantendienst.

Als je naar premium nummers wilt bellen, kan je dus onze Customer Service stamleden contacteren zowel als onze Webcare stameleden op sociale netwerken.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Beinem  kan u iets specifieker zijn dan zo een grote post met het geen wat u bedoeld?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

@Beinem  had dit reeds aangesneden in een ander, gekaapt topic:

Ja ik bedoel dat ik crediets moet kopen op een site en je kan naar een nummer bellen 0900 en per 2 minutten kan je 2crediets krijgen maar gaat niet bij mij mijn zus wel

Ik heb hem/haar aangeraden om zelf een nieuw topic te starten omdat er eentje kapen "not done" is. En dat heeft hij/zij hier dus gedaan.

@Beinem ja, sorry, ik weet niet of je een hij of een zij bent, dus heb ik het maar zo opgelost Man Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Als ik het goed begrepen heb moet je dus naar een betalend nummer bellen alwaar je op die manier "credits" opbouwt om films mee te kunnen bekijken/kopen. En bij @Beinem werkt dat niet goed maar bij zijn/haar zus dus wel.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen