annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Korting Koala abonnement

Topic gestart op: 05-11-19 00h38

Antwoorden: 9 antwoorden

Louisw
Gewaardeerd verkenner

Korting Koala abonnement

OPGELOST

Bij tarieven en opties in de app staat de optie "koala limited edition" dat een korting van 5 euro op het abonnement vermeldt. Hoe activeer ik deze korting? Momenteel betaal in 25 euro per maand, hier staat echter dat ik "recht" zou hebben op een tarief van 20 euro per maand voor hetzelfde pakket

Labels (3)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Louisw 

Met een gsm erbij kost Koala € 35.

Zonder gsm erbij kost Koals € 20, maar op de app staat dat het € 25 kost. Maar zoals je zelf al gezien hebt staat er onder de "opties" de "limited editon" die een korting geeft van € 5; Uiteindelijk betaal je dus maar € 20.

Ik heb het zelf ook zo gehad, vandaar dat ik het weet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
NelsonM
Orange-werknemer

Bij tarieven en opties in de app staat de optie "koala limited edition" dat een korting van 5 euro op het abonnement vermeldt. Hoe activeer ik deze korting? Momenteel betaal in 25 euro per maand, hier staat echter dat ik "recht" zou hebben op een tarief van 20 euro per maand voor hetzelfde pakket

Hallo @Louisw,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Louisw  deze korting zal voor iedere klant berekend worden op de factuur. Tenzij u een gsm erbij heeft aangekocht dan is het wel de 25 euro maar een gewoon koala abonnement niet dat is 20 euro. Dus op de eerste factuur zal deze verrekend worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Louisw 

Met een gsm erbij kost Koala € 35.

Zonder gsm erbij kost Koals € 20, maar op de app staat dat het € 25 kost. Maar zoals je zelf al gezien hebt staat er onder de "opties" de "limited editon" die een korting geeft van € 5; Uiteindelijk betaal je dus maar € 20.

Ik heb het zelf ook zo gehad, vandaar dat ik het weet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Louisw 

Om even kort op uw vraag te antwoorden: je hoeft helemaal niks te activeren, dat komt allemaal vanzelf in orde.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen