Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-02-20 19h49
Antwoorden: 17 antwoorden
Hallo ,
Ik heb onlangs een probleem met aankopen in game .
Hiervoor heb ik hier nooit problemen mee gehad .
Nu dat ik op vakantie was was dat toen ook geen probleem totdat ik terug in België was.
Als ik nu aankopen wil doen met Orange facturering staat er dat deze dienst enkel voor mobistar klanten beschikbaar is.
Ik hoop dat ik hier snel een oplossing voor krijg.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Mvg Serkan
In-app aankopen is effectief geactiveerd, een ticket is eergisteren reeds aangemaakt maar nog geen resultaat.
De belangrijkste reden dat ik hier gepost heb is dat de oorspronkelijke auteur van de melding zou weten dat hij niet alleen is...
@patrick2 Ik meldde het als ongepaste inhoud zodra ik het zag.
@Superbonbon dat is niet nodig want het is geen ongepaste inhoud. Ongepaste inhoud is wanneer er gescholden wordt of als er vieze praat in staat of kwetsende uitspraken naar iemand of iets in die aard. Moesten we een nummer een ip adres een email adres of iets tegen komen wat echt prive is melden we dat aan de persoon zelf. Daarvoor hoeven geen melding te maken. Kan ook zijn dat de persoon het weet maar vergeten is weg te poetsen of heeft het misschien niet in de gaten gehad en zal er beter op letten naar de toekomst dankzij de verwittiging.
@patrick2 Je hebt gelijk, dat had ik niet moeten doen, ik leer nog steeds van mijn fouten, het zal niet meer gebeuren.
@Superbonbon dat is niet erg hoor iedereen leert wel iets ik ook he . Maar daarom dat ik er ook iedere keer een uitleg bij geef waarom wel en waarom niet dan weet je het zelf ook . Even goede vrienden samen 🙂