annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim registratie mislukt

Topic gestart op: 23-12-19 16h21

Antwoorden: 6 antwoorden

Cindy207
Rekruut scout

Sim registratie mislukt

Mijn ouders hebben een orange abonnement geopend vandaag. En nieuwe gsm.....ze hebben deze sim kaart geplaatst voor hun in de winkel en gezegd binnen een uurke zal alles werken. 

Nu staat nog steeds op hun gsm sim kaart registratie mislukt. Wat moet kan ik doen nu? 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Mijn ouders hebben een orange abonnement geopend vandaag. En nieuwe gsm.....ze hebben deze sim kaart geplaatst voor hun in de winkel en gezegd binnen een uurke zal alles werken. 

Nu staat nog steeds op hun gsm sim kaart registratie mislukt. Wat moet kan ik doen nu? 

Ugh @Cindy207,

Hiervoor kan je best contact nemen met de webcare stamleden op sociale media. Ze kunnen de toestand voor jou controleren. Een activering zou maximum 24u duren (met of zonder nummeroverdracht).

Totem's saluut !

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Cindy207  Een registratie op het netwerk kan even duren. Het ligt er aan of er een nummer overdracht is of niet. Als er een overdracht is kan men minimaal 48 uur wachten . Betreft het een nieuw nummer duurd het tot 1 dag voor de activering er door is. Zoals @Cdt24801  ook al zei beetje geduld hebben dan komt het in orde. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Nickvanh
Aspirant verkenner

#123# bellen kan mss helpen

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@Nickvanh 

#123# kan @Cindy207  niet gebruiken als de simkaart niet actief is. 

Het is gewoon een kwestie van geduld... Orange kennende!!! 

Leden met de meeste pluimen