Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-19 16h21
Antwoorden: 6 antwoorden
Mijn ouders hebben een orange abonnement geopend vandaag. En nieuwe gsm.....ze hebben deze sim kaart geplaatst voor hun in de winkel en gezegd binnen een uurke zal alles werken.
Nu staat nog steeds op hun gsm sim kaart registratie mislukt. Wat moet kan ik doen nu?
Mijn ouders hebben een orange abonnement geopend vandaag. En nieuwe gsm.....ze hebben deze sim kaart geplaatst voor hun in de winkel en gezegd binnen een uurke zal alles werken.
Nu staat nog steeds op hun gsm sim kaart registratie mislukt. Wat moet kan ik doen nu?
Ugh @Cindy207,
Hiervoor kan je best contact nemen met de webcare stamleden op sociale media. Ze kunnen de toestand voor jou controleren. Een activering zou maximum 24u duren (met of zonder nummeroverdracht).
Totem's saluut !
Totem
@Cindy207 Een registratie op het netwerk kan even duren. Het ligt er aan of er een nummer overdracht is of niet. Als er een overdracht is kan men minimaal 48 uur wachten . Betreft het een nieuw nummer duurd het tot 1 dag voor de activering er door is. Zoals @Cdt24801 ook al zei beetje geduld hebben dan komt het in orde.
#123# bellen kan mss helpen